اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت:

توسعه فضاهای ورزشی معضلات فرهنگی را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: با توسعه فضاهای ورزشی در هر منطقه می‌توان از بسیاری معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی موجود جلوگیری کرد.

توسعه فضاهای ورزشی معضلات فرهنگی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد مجیدی بعد از ظهر امروز در کارگروه اجتماعی فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: بحث ورزش یکی از کارهایی است که در راستای دغدغه فرهنگی هر جامعه راهگشا است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مراکزی که می‌توانند در راستای ارتقای فرهنگ به ویژه در میان جوانان گام بردارد، مراکز ورزشی هستند.

مجیدی‌ تصریح کرد: با توسعه فضاهای ورزشی در هر منطقه می‌توان از بسیاری معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی موجود جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ترویج استفاده از ماهواره در منطقه جنوب کرمان ابراز داشت: با ابراز تأسف بیشترین قشری که در این منطقه از ماهواره استفاده می‌کنند، قشر مستضعف هستند.

مجیدی‌ عنوان کرد: به همین دلیل می‌توان با اجرای طرحی خواستار تحویل ماهواره‌ها توسط این افراد شد و در صورت عدم همکاری تا مهلت مقرر از طریق قانونی با آنان برخورد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: با توجه به قرار گرفتن این منطقه در مسیر ترانزیتی، استفاده از مواد مخدر صنعتی در حال توسعه است که می‌طلبد، برخورد جدی در این زمینه صورت گیرد.

مجیدی با بیان اینکه هر اداره قادر است در حیطه کاری خود فرهنگ صحیح را ارتقا دهد، خاطرنشان کرد:‌ این اداره ترویج حجاب در بانوان و عفاف در مردان را از جمله اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

وی اذعان داشت: همچنین تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد «سمن»، کلاس‌های آموزش ترک اعتیاد و ازدواج و همچنین رفع مشکلات مسکن و اشتغال جوانان از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول