اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

وصیت‌نامه 100 شهید ورزشکار منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: وصیت‌نامه 100 شهید ورزشکار به صورت کتاب منتشر می‌شود.

وصیت‌نامه 100 شهید ورزشکار منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی باباوند ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته کارشناسی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به پرده‌برداری از یادمان 14 شهید بند، اظهار داشت: رونمایی از یادمان این شهدا یک کار فرهنگی بود که پس از 34 سال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در تفرجگاه بند اجرا شد.

وی ‌هدف از تشکیل این جلسه را ترویج ارزش‌ها و اندیشه‌های اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و انتقال آن در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، یک تکلیف است.

باباوند ادامه داد: با همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وصیت‌نامه 100 شهید ورزشکار استان به صورت کتاب درمی‌آید.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: دیوارنویسی اماکن ورزشی در خصوص نشر فرهنگ ایثار و شهادت، استخراج تقویم ورزشی با رویکرد فرهنگ شهادت و راهنمایی کاروان‌های راهیان نور مناطق عملیاتی شمال‌غرب از فعالیت‌ها این اداره در ارتباط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در ادامه با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهدا وظیفه همه است، گفت‌: امروز ما هرچه داریم از خون پاک شهدا و دلاوری‌های ایثارگران است و مسئولان دستگاه‌ها و نهادها باید با همکاری و هماهنگی به صورت جدی در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌‌های فرهنگی و هنری با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند.

امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و قیام‌های مردم مسلمان دولت اسلامی بوده و با رهبری بی‌نظیر و هوشمندانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از ارزش‌های‌ دینی و ایجاد حکومت اسلامی به ثمر نشست که با گذشت 33 سال از انقلاب مردم همچنان پایدار به آرمان‌های انقلاب و امام راحل بوده و دشمنان میهن اسلامی را ناکام می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول