اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ازنا:

خبرنگاران باید نقاط قوت و ضعف را با هم ببینند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری ازنا گفت: خبرنگاران باید تلاش کنند تا نقاط قوت و ضعف را با هم ببینند.

خبرنگاران باید نقاط قوت و ضعف را با هم ببینند

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، غلامرضا دهقان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در ازنا ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: 17 مرداد یادآور حماسه‌آفرینی‌های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا گفت: ثبت یک روز به نام روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور ما به بهانه این است که از زحمات قشر خستگی‌ناپذیر خبرنگاران تجلیل شود که این تجلیل نباید فقط در روز 17 مرداد باشد بلکه باید در طول ایام سال و به بهانه‌های مختلف از زحمات خبرنگاران باید تجلیل شود.

دهقان بیان کرد: حرفه خبرنگاری در سطح جامعه حرفه‌ای بسیار تاثیرگذار و با اهمیت است و افراد جامعه به خبرنگاران به عنوان چشم بینا و امین خود نگاه می‌کنند، چون حرف دل آنها را به گوش مسئولان بدون کم و کاست می‌رسانند و این خبرنگاری که چشم مردم است، قطعاً مایه خیر و برکت برای جامعه است.

وی در ادامه گفت: ما خادمان مردم از شما خبرنگاران انتظار داریم، با توجه به اینکه در بین مردم هستید و همه چیز را با دید تیزبین خود رصد می‌کنید نقاط ضعف و کمبودها را که شاید ما مسئولان ندیده باشیم را به گوشمان برسانید تا درصدد برطرف کردن آنها باشیم.

در این مراسم تنها سرپرست فرمانداری ازنا و مسئول روابط عمومی فرمانداری حضور داشتند و علاوه بر لوح تقدیر و کتاب مفاتیح‌الجنان که از طرف فرمانداری اهدا شد، لوح‌هایی از طرف بنیاد شهید، راه و شهرسازی و بهزیستی نیز به فرمانداری فرستاده شده بود که سرپرست فرمانداری آنها را اهدا کرد.

عدم حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا موجب اعتراض خبرنگار فارس و روزنامه جام‌جم شد که سرپرست فرمانداری اعتراض را به جا دانست و گفت: شاید کار داشته که نتوانسته حضور پیدا کند.

رئیس اداره ارشاد حتی ارسال از یک لوح تقدیر یا نصب یک پلاکارد مبنی بر تبریک روز خبرنگار یا یک پیامک تبریک به خبرنگاران را نیز دریغ کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول