اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد سربیشه خبر داد

عرضه 3 هزار نرم‌افزار قرآنی در نمایشگاه علوم قرآنی سربیشه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه گفت: در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی سربیشه بیش از 3 هزار جلد کتاب و نرم‎افزار قرآنی و مذهبی عرضه می‌شود.

عرضه 3 هزار نرم‌افزار قرآنی در نمایشگاه علوم قرآنی سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، امیر کوچی در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه بزرگ قرآنی سربیشه که همزمان با ماه رمضان برگزار شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ ناب قرآن و فراگیر شدن ارزش‌های قرآنی در جامعه دایر شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی این شهرستان از 12 مردادماه گشایش یافته است، تصریح کرد: به دلیل معنوی بودن فلسفه راه‌اندازی نمایشگاه‌های قرآنی درصدد شدیم تا این نمایشگاه را در یک مکان مذهبی و در حسینیه شهدای سربیشه برپا کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه یادآور شد: در هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی سربیشه بیش از 3 هزار جلد کتب و نرم‌افزارهای قرآنی، مذهبی، نماز و ادعیه در غرفه‌های فروش کتب و محصولات فرهنگی با تخفیف 40 درصد به علاقمندان ارائه و عرضه می‌شود.

کوچی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 15 فعالیت در قالب 12 غرفه با مضامین و عناوین مختلف انجام می‌شود، افزود: مضامین فعالیت‌های این نمایشگاه در زمینه‌های کتب قرآنی و مذهبی، ایثار و شهادت، نرم‌افزارها و محصولات فرهنگی قرآنی، بلوتوث‌های قرآنی و محصولات عفاف و حجاب است.

 

*کمبود فضای نمایشگاهی در شهرستان سربیشه محسوس است

وی ادامه داد: نمایشگاه پوستر حریم ریحانه، اجرای زنده اذان و قرآن، اجرای تواشیح توسط نونهالان جامعه‌القرآن، مسابقه حضوری نقاشی، ارائه فعالیت‌های قرآنی موسسات قرآنی و نمایش قرآن‎پژوهی قدس نیز در این نمایشگاه انجام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه اظهار کرد: ارائه هنرهای تجسمی با موضوعات قرآن و ائمه اطهار (ع) در بخش‌های پوستر و خوشنویسی، اجرای زنده نمایش عروسکی با مضامین قرآنی، پخش فیلم و انیمیشن قرآنی و پاسخگویی به سوالات شرعی، تفسیر موضوعی قرآن در نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی این شهرستان صورت می‌پذیرد.

کوچی به کمبود فضای نمایشگاهی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان شهرستان باید به منظور تامین مکان نمایشگاهی در سربیشه اقدام اساسی انجام دهند زیرا فعالیت‌های قرآنی در تمامی عرصه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان موجود و پررنگ است ولی مکانی خوبی برای نمایش آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول