اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازگشت از شهرستان شبستر به تبریز

استاندار آذربایجان‌شرقی سوار خودروی خبرنگاران شد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی عصر امروز در زمان بازگشت از بازدید از طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان شبستر سوار خودروی حامل خبرنگاران شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی سوار خودروی خبرنگاران شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در این سفر از شبستر تا تبریز با خبرنگاران هم صحبت شده و در موضوعات مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

این کار استاندار آذربایجان‌شرقی که مورد شگفت و البته تحسین خبرنگاران واقع شد بیش از هر چیز حاکی از تعامل مناسب و مثبت و دو سویه استاندار آذربایجان‌شرقی با اصحاب رسانه بود.

بیگی در فاصله 66 کیلومتری مسیر شبستر تا تبریز علاوه بر تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های صادقانه در موضوع اطلاع‌رسانی و توسعه استان به سئوالات خبرنگاران در موضوعات مختلف اجتماعی، برنامه‌ریزی، سیاسی، اجتماعی و عمران شهری پاسخ داد.

وی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی رسانه‌های گروهی و اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی سالم بر اساس واقعیت‌ها، تزریق روح امید و صداقت به جامعه و مخاطبین متبلور می‌شود که در برقراری ارتباط دو سویه نقش بسزایی دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی‌با بیان این مطلب که خبرنگاران آیینه افکار عمومی جامعه و مجرایی برای انعکاس نظرات و خواسته‌های آنان به مسئولان هستند، گفت: ما نیز با اشراف به اهمیت این امر سعی داریم که ارتباطات و تعامل خود با این قشر برگزیده را هر روز بیشتر کنیم.

براساس این گزارش، احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی در سفر به شبستر که به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شبستر انجام شد، از طرح‌های مسکن مهر در صوفیان، شبستر و بندرشرفخانه بازدید و در جریان روند اجرای این طرح‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول