اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان خبر داد

اختصاص یک میلیارد ریال برای تجهیز کانون‌های مساجد هرمزگان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از تجهیز 150 کانون فرهنگی هنری جدیدالتأسیس استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال خبر داد.

اختصاص یک میلیارد ریال برای تجهیز کانون‌های مساجد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام احمد پهلوانی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و آغاز کلاس‌های قرآنی، یک میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز خریداری و بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع شده است.

وی افزود: تجهیزات اهدایی به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان شامل 65 دستگاه کولر، 100 میز رایانه، 50 دستگاه چاپگر و 50 تخته وایت‌برد از محل اعتبارات استانی است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان اظهار داشت: تجهیزات یاد شده بین 150 کانون شهری و روستایی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد، حاجی‌آباد و پارسیان توزیع شد.

وی انجام فعالیت‌های دینی، فرهنگی، هنری، استعدادیابی و 08 فراهم کردن زمینه برای پرورش این استعدادها را از اهداف تجهیز کانون‌ها برشمرد و گفت: تجهیز کانون‌های مساجد به امکانات و تجهیزات در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد موثر است.

پهلوانی یادآور شد: هم‌اکنون 426 کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد عالی در مساجد شهری و روستایی سراسر استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان افزود: فعالیت‌های مساجد برای جذب جوانان باید در خور توجه تمام مسئولان باشد و در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی اضافه کرد: اکنون که دشمن تمام تلاش خود را برای منحرف ساختن نسل جوان به کار گرفته این وظیفه متولیان فرهنگی است که با متنوع کردن برنامه‌ها و تجهیز مساجد پایگاهی را برای فعالیت‌های فرهنگی در اختیار جوانان قرار دهند.

پهلوانی اضافه کرد: جوانان در مساجد بسیاری از مسائل فرهنگی، دینی و اجتماعی را فرا می‌گیرند و با دید بازتری به استقبال برنامه‌های آینده خود می‌روند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول