اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گنبدکاووس:

اهمیت حجاب توسط روحانیون در مساجد بیان شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس خواستار بیان اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی توسط روحانیون در منابر مساجد شد.

اهمیت حجاب توسط روحانیون در مساجد بیان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی صبح امروز در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که با موضوع عفاف و حجاب در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: ستاد صیانت دارای سه کارگروه حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و امنیت عمومی بوده و در حال حاضر تشکیل کارگروه حجاب و عفاف در دستور کار ستاد صیانت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در جلسه قبل پنج کمیته آموزشی، فرهنگی، تبلیغات، عملیاتی و اقتصادی ادارات و سازمان‌های دولتی تشکیل و مقرر شد هر یک از ادارات اقدامات اجرایی خود را مطابق با دستورالعمل کارگروه حجاب و عفاف به فرمانداری گزارش دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس با بیان اینکه نیروی انتظامی گزارش کامل اقدامات خود را به این کارگروه اعلام کرده است اذعان داشت: رؤسای کمیته‌ها نسبت به اجرای دستورالعمل کارگروه اقدام کنند و گزارش کار خود را به دفتر ستاد ارائه دهند.   

قزل‌سفلی با اشاره به فعال شدن ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسئله حجاب و عفاف اکنون به عنوان یک دغدغه اجتماعی مطرح است و سعی داریم در این خصوص تشکل‌های مردم‌نهاد تشکیل شود تا مردم وارد حیطه فرهنگ‌سازی برای حجاب و عفاف شوند.   

وی حضور بخشداران در جلسات ستاد صیانت از حقوق شهروندی را در اجرای برنامه‌های ستاد صیانت راهگشا دانست و تاکید کرد: دانشگاه‌ها هم به محض شروع سال تحصیلی باید برنامه‌های خود را در خصوص ستاد صیانت اجرایی کنند. 

این مسئول حضور افراد با حجاب اسلامی در اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها، پخش تیزرهای تبلیغاتی با موضوع حجاب و عفاف از تلویزیون‌های شهری، بیان آثار مثبت رعایت حجاب و عفاف در جامعه توسط روحانیون و علما در مساجد و تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی با استفاده از آیات و روایات در اماکن عمومی و دانشگاه‌ها را از دیگر راه‌های ترویج فرهنگ رعایت حجاب و عفاف در جامعه برشمرد.

در این جلسه هر یک از اعضای ستاد صیانت به بیان گزارش و ارائه راهکار پرداختند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول