اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد

جذب 59 میلیارد ریال اعتبار برای مساجد و بقاع متبرکه قم

خبرگزاری فارس:‌ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از اختصاص بیش از 59 میلیارد ریال اعتبار مرتبط با تعمیر و مرمت مساجد و بقاع متبرکه استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

جذب 59 میلیارد ریال اعتبار برای مساجد و بقاع متبرکه قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شوزب شیری با بیان اینکه در سال 89 جذب اعتبار برای بقاع متبرکه صفر بوده است اظهار کرد: از محل اعتبارات سال 90 و از محل اعتبارات استانی، 885 میلیون ریال برای تعمیر، تکمیل و احداث 19 بقعه استان جذب شده است.

وی در ادامه از اختصاص 23 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای تعمیر، تکمیل و احداث مساجد خبر داد و افزود: با این میزان اعتبار به بیش از 402 مسجد خدماتی شامل احداث، تعمیر و تکمیل مساجد انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اعتبار جذب شده برای تعمیر، احداث و تکمیل مساجد تا پایان تیر ماه خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار بالغ بر 21 میلیارد ریال بوده است که در 397 مسجد هزینه شده است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین احداث سرویس‌های بهداشتی برای پنج مسجد استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال در دست اقدام است.

شیری اظهار کرد: اعتبار جذب شده ابلاغی از سازمان اوقاف و امور خیریه برای احداث، تعمیر و تکمیل مساجد، 3 میلیارد و 122 میلیون ریال و اعتبار احداث، تعمیر و تکمیل بقاع متبرکه نیز یک میلیارد و 435 میلیون ریال است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول