اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس خبر داد

اختصاص 500 میلیون تومان به نوسازی مساجد بویراحمد و دنا

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از کمک 500 میلیون تومانی سازمان گردشگری به مساجد روستاهای بویراحمد و دنا که قابلیت گردشگری دارند، خبر داد.

اختصاص 500 میلیون تومان به نوسازی مساجد بویراحمد و دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: در رابطه با تحریم‌ها با توجه به جلساتی که به صورت متعدد میان مجلس و دولت صورت گرفته و با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبری، بی‌شک این حربه دشمن نیز خنثی می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی بود که رهبری انقلاب به درستی به آن پرداختند و با عمل به این نسخه شفابخش از این مرحله نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

زارعی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور با تدابیر ویژه و همکاری مسئولان و مردم اقتصادی پویا خواهیم داشت که نیازی به ریاضت در آن نیست.

نماینده مردم بویراحمد و دنا به پیگیری‌های خود برای استخدام 300 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران در شرکت نفت اشاره کرد و افزود: وزیر نفت در این مورد دستور اکید داده که امیدواریم هر چه زودتر این کار انجام شود تا در راستای اشتغال‌زایی گامی دیگر در این استان برداشته شود.

زارعی در ادامه به پیگیری برای اختصاص 500 میلیون تومان از سوی سازمان گردشگری برای نوسازی مساجد روستایی در این دو شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ که دستور آن از سوی رئیس سازمان گردشگری کشور داده شده به روستاهایی اختصاص داده می‌شود که توانایی جذب گردشگر را داشته باشند.

وی به راه‌اندازی و استخراج نفت و گاز در منطقه شورم و شبلیز و مختار خبر داد و گفت: به شدت پیگیر اجرایی شدن این طرح‌ها هستیم که نیاز کنونی برای اجرایی کردن آن‌ها یک سرمایه‌گذار است و به همین دلیل به دنبال سرمایه‌گذار هستیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه باید زیرساخت‌های گردشگری در این دو شهرستان تکمیل شود، افزود: یکی از راه‌های مهم اشتغال‌آفرینی در این شهرستان‌ها توجه به توسعه گردشگری است که باید از مرکز همه مسئولان شهرستانی و استانی پی‌گیر جذب اعتبارات باشند و ما نیز به عنوان نماینده مردم از هیچ کوششی برای بسترسازی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول