اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 50 ختم قرآن کریم در مساجد سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 50 ختم قرآن کریم در مساجد سعدآباد طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری 50 ختم قرآن کریم در مساجد سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی عصر امروز در نشست با مدیران هیئات مذهبی سعدآباد اظهار داشت: رمضان ماه خودسازی و زدودن زنگار گناه و آلودگی از دل‌ها و نفس‌ها است و در این ماه باید تلنگری جدید در حیات خویش ایجاد کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با تاکید بر اهمیت رعایت تقوا و پرهیز از گناه در این ماه خاطر نشان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تقرب به درگاه خداوند، فرصتی طلایی برای تزکیه نفس و جان است و همه ما به ویژه جوانان باید به شکل مطلوب از این ماه بزرگ و نورانی بهره ببریم.

وی با تشریح فواید روزه بیان داشت: روزه برای انسان، حکمت به ارمغان می‌آورد، قلب را از وسواس حفظ می‌کند، سبب تقرب به خداست، نیاز به مردم را کم می‌کند، سبب شناخت عیوب نفسانی است و مانع تاثیر شیطان بر آدمی می‌شود.

جمالی ادامه داد: ولایت فقیه ایفا کردن نقش روحانیت در نگهداری و حفاظت انقلاب اسلامی و فرهنگ مردم است و روحانیت همواره با حضور در صحنه برای حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلابی و اسلامی آماده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: اگر روزی دشمن بخواهد به اهداف شوم خود برسد اولین هدفش بی‌اثر کردن نقش علما و روحانیت در جوامع انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: روحانیت باید مردم را دعوت به اطاعت از فرامین رهبری کرده و مردم را پشت سر رهبری و دفاع از ولایت فقیه در ایران اسلامی قرار دهند و مفهوم ولایت را به خوبی برای نسل آینده تبیین کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش روحانیون متذکر شد: روحانیون به‌عنوان جانشینان پیامبران الهی صفات معلمی و معتمد بودن در بین مردم را از پیامبران به ارث برده‌اند و باید به نقش خود که همان تبلیغ دین اسلام است به خوبی عمل کنند و نگذارند که دشمنان اسلام در احکام دین اسلام خللی وارد کنند.

جمالی با اشاره به برگزاری مراسم 50 ختم قرآن کریم در مساجد سعدآباد بیان داشت: این مراسم هر شب برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن روشنی دل‌ها به نور قرآن در این ماه است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول