اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی استاندار هرمزگان خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد‌

خبرگزاری فارس: مشاور عالی استاندار هرمزگان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بندرعباس خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علامه‌زاده صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد در بندرعباس، هدف از برپایی این نشست را هم‌فکری دستگاه‌های مختلف در راستای برگزاری مطلوب این رخداد فرهنگی برشمرد.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری، فرصت بسیار خوبی برای معرفی کارکردهای مختلف مساجد است.

مشاور استاندار هرمزگان ادامه داد: این نمایشگاه فرصت مناسبی را در اختیار مدیرانی که در حوزه مساجد فعال هستند قرار می‌دهد تا بیشتر با نقاط قوت و ضعف حوزه فعالیت خود آشنا شوند و در راستای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن کاستی‌ها در این بخش تلاش کنند.

علامه‌زاده ادامه داد: در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری، عوامل موفقیت مساجد مورد بررسی قرار می‌گیرد و مساجد موفق استان معرفی خواهند شد.

وی بر لزوم معرفی دستاوردهای کانون‌های مساجد با بهره‌گیری از ابزار هنری تاکید کرد و گفت: استفاده از هنر برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد بسیار موثر است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه در قالب بیش از 60 غرفه عملکرد و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد پهلوانی افزود: مراجع، مهدویت، توسل، نذورات فرهنگی، ایثار و شهادت، ولایت‌فقیه، بیداری اسلامی، کودک و نوجوان، قرآن کریم، امام رضا (ع)، غدیر، نماز، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و فعالیت‌های آموزشی از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های آموزشی در این نمایشگاه اظهار داشت: همایش زوج‌های جوان ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان، همایش شهیده فاطمه نیک (فعال مسجدی و شهیده مسجد الحرام) و همایش تجلیل از عوامل فعال مساجد (خیّرین مسجدساز، مدیران کانون‌های فعال، ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و کتابداران) از جمله این همایش‌ها است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول