اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه امسال

نخستین کنگره ملی طب ایرانی و اسلامی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین کنگره ملی طب ایرانی و اسلامی شهریورماه جاری در مشهد برگزار می‌شود.

نخستین کنگره ملی طب ایرانی و اسلامی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نخستین کنگره ملی طب ایرانی و اسلامی با حضور اساتید برجسته طب اسلامی، پزشکان و فعالان در زمینه طب ایرانی - اسلامی در مشهد برگزار می‌شود.

این کنگره با همکاری نجفی، رایزن سابق ایران در هند و با حضور مهمانان و اساتید داخلی و خارجی چون استاد ظل‌الرحمن از کشور هند، محمدحسین آیتی معاون وزیر و رئیس مرکز امور دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و اساتید برجسته طب سنتی، برگزار می‌شود.

نخستین کنگره ملی طب ایرانی - اسلامی در دو روز متوالی با دو محور طب ایرانی و طب اسلامی به صورت همایش و کارگاه برگزار می‌شود که در این همایش، اهمیت جایگاه و روش‌های پیش‌گیری از بیماری در طب ایرانی و تشریح روش‌های تشخیص بیماری و مراحل درمان گیاهی از موضوعاتی است در روز اول با محور طب ایرانی بحث می‌شود.

تعریف و تشریح ابعاد مختلف طب‌اسلامی و تشریح طب روحانی و جایگاه آن در درمان‌های طب اسلامی، موضوعاتی روز دوم است.

این کنگره به منظور معرفی و شناساندن توانایی‌ها و ظرفیت‌های طب ایرانی - اسلامی در زمینه‌های پیش‌گیری و درمان، بازگشت به ریشه‌ها و بکارگیری علمی و عملی از طب ایرانی - اسلامی، معرفی و شناساندن اصول و مبانی طبی ایرانی - اسلامی، کاربرد و فواید طب ایرانی ـ اسلامی در زندگی امروز و ضرورت استفاده از آنها و ترویج و گسترش طب ایرانی - اسلامی  به عنوان روش‌های کارآمد و مفید برگزار می‌شود.

نخستین کنگره ملی طب اسلامی سنتی به همت کانون فرهنگی آموزشی حیات طیبه مهدوی در مشهد با همکاری جامعه بسیج پزشکان خراسان‌رضوی 4 و 5 شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول