اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متخصص جراحی و محقق طب سنتی:

طب ‌سنتی کمک درمان بیماری‌های مهم است

خبرگزاری فارس: متخصص جراحی عمومی گفت: طب سنتی به عنوان کمک درمان برای معالجه بیماری‌های مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طب ‌سنتی کمک درمان بیماری‌های مهم است

علی غیوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طب سنتی به عنوان کمک درمان برای تغذیه بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد، چون بیمارانی که جراحی می‌شوند و پس از عمل نیازمند مراقبت‌های خاص هستند، با استفاده از طب سنتی می‌توان به آنان در ادامه روند درمان کمک بسیار کرد.

متخصص جراحی و محقق طب سنتی ادامه داد: استفاده اولیه طب سنتی این است که چگونه بیماران را قبل و بعد از عمل به ویژه از لحاظ تغذیه به بهبودی کامل برسانیم.

غیوری خاطرنشان کرد: برای بیماران عمومی که مراجعه می‌کنند ما می‌توانیم آنها را با طب سنتی درمان کنیم و با داروهای گیاهی تولید شده در این زمینه می‌توان آنها را مداوا کرد.

متخصص جراحی و محقق طب سنتی افزود: شرکت‌هایی هستند که داروهای شیمیایی تولید کرده و ما آنها را به راحتی برای بیماران تجویز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در بیماران قلبی که با داروهای شیمیایی درمان می‌‌شوند در بیشتر موارد بهبودی خوبی حاصل نمی‌شود، چرا که داروهای شیمیایی درمان برای همه یکسان است و در آن وضع عمومی افراد مطرح نیست ولی در طب سنتی با توجه به وضع فرد داروهای خاص تجویز می‌شود.

غیوری تاکید کرد: طب رایج را نمی‌توان کنار گذاشت، چون طب قدیم تا یک جایی پیشرفت کرده و تا همان جایی که پیشرفت کرده خیلی کامل بوده است، ولی امروزه برای تشخیص بیماری استفاده از تجهیزات پزشکی را نمی‌توان نادیده گرفت کرد و قطعاً از طب جدید باید استفاده شود و از طب قدیم به عنوان کمک درمان استفاده کرد.

متخصص جراحی و محقق طب سنتی یادآور شد: بیماری‌ها دو دسته‌اند که شامل مرکب و ساده است، بیماری‌های ساده با طب سنتی قابل درمان‌ هستند، ولی بیماری‌های مرکب نیازمند جراحی بوده و قطعاً با طب سنتی قابل درمان نیستند.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول