اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد

اختصاص پایان‌نامه‌های دانشجویی به طب سنتی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اختصاص پایان‌نامه‌های دانشجویی به موضوعات طب سنتی ایران را در استفاده شایسته از این علم موثر دانست.

اختصاص پایان‌نامه‌های دانشجویی به طب سنتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اختصاص عنوان‌های برخی از پایان‌نامه‌های دانشجویان پزشکی در مقطع عمومی و تخصصی به موضوع‌های طب سنتی ایران راهکاری موثر و کارآمد برای تامین شواهد علمی در طب ایرانی است.

وی افزود: این مسئله زمینه استفاده شایسته از طب سنتی ایران را در حفظ و ارتقای سلامت جامعه فراهم می‌کند.

ایمانیه اضافه کرد: تحقیق دانشجویان در زمینه طب سنتی و انتخاب موضوع‌های مرتبط به عنوان پایان‌نامه، موجب توجه به رویکرد علمی استفاده از طب سنتی و بهره‌برداری از آن‌ها به عنوان معیار سنجش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی اساتید دانشگاه پایان‌نامه‌های دانشجویی را به سمت عناوین طب سنتی ایران هدایت می‌کنند، گفت: محمد فیروزآبادی از جمله این اساتید است که در گروه آموزشی روانپزشکی هدایت پایان‌نامه با عنوان «مطالعه تطبیقی مزاج‌ها براساس طب سنتی ایران و مدل چهار عاملی کلونینجر» را بر عهده گرفته است که به همین دلیل از طرف مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب از وی قدردانی شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول