اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش علمی پژوهشی طب‌الرضا(ع):

طب سنتی در درمان بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج موثر است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش علمی پژوهشی طب‌الرضا(ع) گفت: طب سنتی در درمان بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج موثر است.

طب سنتی در درمان بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی منوری عصر امروز در حاشیه همایش پژوهشی طب‌الرضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای سومین سال در مشهد این شهر را به قطب طب سنتی کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: راه‌اندازی دانشکده طب سنتی در مشهد، جذب دانشجو در دوره‌های تخصصی، دائمی‌ شدن دبیرخانه همایش و راه‌اندازی کتابخانه سنتی از دستاوردهای برگزاری این همایش است.

دبیر اجرایی همایش علمی پژوهشی طب‌الرضا(ع) افزود: وزارت بهداشت و درمان به شکل علمی و قانونی به طب سنتی اسلامی و ایرانی ورود پیدا کرده و برنامه مناسبی را در این زمینه تدوین کرده است.

دبیر اجرایی همایش علمی پژوهشی طب‌الرضا(ع) به زمینه آشنایی مردم کشور در ارتباط با درمان این بیماری اشاره کرد و افزود: برخی از مردم کشور ما متاسفانه آشنایی کلی نسبت به درمان طب سنتی نداشته در حالی که این‌گونه از روش‌های درمان به دلیل عوارض کم‌تر در درمان بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری گوارشی، عصبی و دردهای عضلانی و آرتروز بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: شهر مشهد با برخورداری از ظرفیت قوی علمی خود راه‌های جدیدی در زمینه طب سنتی و مکمل پیش روی جامعه علمی بگشاید.

منوری گفت: 80 درصد از طب سنتی در حفظ سلامت و اصلاح  شیوه زندگی مردم در عصر حاضر موثر است. 

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول