اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به سال 84

ضریب امنیت در اصفهان پنج درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: ضریب احساس امنیت در استان اصفهان نسبت به سال 84 حدود پنج درصد افزایش یافته است.

ضریب امنیت در اصفهان پنج درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جهانگیر کریمی شامگاه گذشته در ضیافتی که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی برگزار شد، با تاکید بر اینکه فعالیت این نهاد با هیچ سازمان و ارگانی قابل قیاس نیست، اظهار کرد مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی به ‌عنوان مظهر اقتدار ملی یاد می‌کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی سازمان و نهاد فراجناحی و ملی است که سبب ارتقا ملی کشور می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رسانه‌های استان درک خوبی از فعالیت‌های نیروی انتظامی دارند، تصریح کرد: اصحاب رسانه استان مجموعه با بصیرت و ولایی هستند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارند و باید از فعالیت آنها در عرصه‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

کریمی به آمار اخبار رسانه‌های استان اصفهان از حوزه نیروی انتظامی در چهار ماه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: یک ‌هزار و 125 خبر در مطبوعات استان اصفهان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون رسانه‌ها در بحث آموزش همگانی، هدایت و کنترل افکار عمومی و بالا بردن احساس امنیت عمومی موفق عمل کردند، افزود: ضریب احساس امنیت در استان اصفهان نسبت به سال 84 حدود پنج درصد افزایش یافته است. 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از 100 مأموریت دارد، گفت: پلیس با تمام اقشار مختلف جامعه در ارتباط است و اصحاب رسانه نیز در تمام مأموریت‌های پلیس با فرماندهی نیروی انتظامی استان همکاری داشته است.

وی با بیان اینکه این استان دارای 23 هزار شهید است، گفت: شهید محمود صارمی نماد شهید خبرنگار است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول