اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

پیشگیری از جرم ماموریت پلیس است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: پیشگیری از وقوع جرایم برای ارتقای امنیت ضریب امنیت جامعه جزو ماموریت‌های پلیس است.

پیشگیری از جرم ماموریت پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدابراهیم نوروزیان پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی بررسی وقایع انتظامی در محل نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی استان، موقعیت پلیس را برای خدمت به مردم طلایی دانست.

وی درباره اختیارات پلیس گفت: اختیارات گسترده به پلیس ناشی از توانمندی، انتظارات قانون و مردم از پلیس است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان موقعیت پلیس برای خدمت به مردم را یک فرصت مهم خواند و ابراز کرد: موقعیتی که یک پلیس برای ارائه خدمات به مردم دارد هیچ‌یک از آحاد جامعه از چنین فرصتی برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: اگر خدمات ما از روی تکریم و احترام باشد فرصت خدمت بیشتر می‌شود و دوام بیشتری نیز در جامعه پیدا می‌کند.

نوروزیان با ذکر حدیثی از حضرت پیامبر (ص) مبنی بر اینکه بهترین مردم نافع‌ترین آنها است اذعان کرد: وقتی خدمتی صورت گیرد علاوه بر اینکه رضایت مخاطب را به دنبال دارد خشنودی حضرت حق را نیز در پی داشته و ذخیره‌ای برای آخرت ما می‌شود.

وی به استناد فرمایش حضرت امام صادق (ع) برآورده کردن حاجت مؤمنی را برتر از 10 طواف خانه خدا دانست و خاطر نشان کرد: این موقعیت‌ها برای پلیس به خوبی فراهم است و از این فرصت‌ها باید بهترین استفاده را ببریم.

این مسئول، پلیس هوشمند را از ضروریات جامعه امروزی خواند و یادآور شد: یک پلیس باید بداند در چه مواقعی چگونه عکس‌العمل و یا رفتاری از خود نشان دهد که ضمن برطرف کردن یا کاهش ناهنجاری رضایت مردمی را نیز به دنبال داشته باشد.

وی پیشگیری از وقوع جرایم را جزو ماموریت‌های پلیس نامید و از واحدهای عملیاتی خواست با مظنون‌گیری، اقدام‌های قاطع و گشت‌زنی در مناطق ناهنجار نهایت تلاش خود را برای ارتقای ضریب امنیت جامعه به کار گیرند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول