اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی:

قاتل جوان 32 ساله تبریزی به دام پلیس افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل جوان 32 ساله‌ای که به علت اختلاف خانوادگی مرتکب قتل شده بود، خبر داد.

قاتل جوان 32 ساله تبریزی به دام پلیس افتاد

قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برابر گزارش کلانتری 21 شهرستان تبریز جسد جوان 32 ساله‌ای که در اثر اصابت ضربات چاقو از ناحیه گردن به قتل رسیده بود و آثار و شواهد بیانگر وقوع درگیری در محل بوده، کشف شد.

وی افزود: بعد از شناسایی، اولیاء دم در تحقیقات اولیه اعلام کردند که مقتول به صورت مجردی همراه مادرش زندگی می‌کرد و در روز حادثه میهمان افطار در منزل برادرش بود که طی تماس تلفنی با خودروی خود از منزل خارج شده و دیگر مراجعه نکرده است.

مداحی ادامه داد: تماس‌گیرنده با مقتول احضار شده و در تحقیق از وی، اذعان کرد که از مقتول طلب داشته و در تماس تلفنی اعلام کرده که برای دادن طلب به درب منزل می‌آید ولی خبری از او نشده است.

مداحی در ادامه افزود: بعد از تحقیقات همه‌جانبه و بازدید از محل سکونت مقتول بالاخره افراد مظنون و مشکوک شناسایی شدند که در این زمینه فردی به هویت "م - و" دستگیر شد.

وی تاکید کرد: نامبرده در تحقیقات ابتدا منکر قضیه شد ولی با توجه به اینکه در بدن او آثار درگیری و خراشیدگی مشهود بود مجدداً مورد بازجویی قرار گرفت تا اینکه صراحتاً به قتل اعتراف کرد.

مداحی گفت: قاتل در اعترافات خود، علت قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد که در تحقیقات از همسر وی نیز اظهارات او تایید شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول