اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

هک‌ 3 سایت صهیونیستی فروش سلاح از سوی پلیس سایبری خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری تاکنون سه سایت اسرائیلی که یکی از این سایت‌ها به فروش اسلحه می‌پرداخت، توسط پلیس سایبری خراسان‌رضوی هک شده ‌است.

هک‌ 3 سایت صهیونیستی فروش سلاح از سوی پلیس سایبری خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سردار بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات پلیس در برخورد با اراذل و اوباش اظهارداشت: یکی از موضوعاتی که برای ما در مشهد مقدس و استان خراسان‌رضوی قابل پذیرش نیست وجود اراذل اوباش و فعالیت و زورگیری‌های آن‌هاست، در همین راستا پلیس با اراذل و اوباش برخوردهایی بسیار جدی دارد که در چهارماهه ابتدایی سال نیز 105 نفر از اراذل و اوباش‌ها را دستگیر کرده و حتی برخی از آن‌ها را در محله‌های شهر مشهد چرخانده است.

وی افزود: در بحث برخورد با پدیده بدحجابی و انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر همواره در تلاشیم که به نحو احسن بیش از پیش این وظیفه خطیر را انجام دهیم که البته برای افرادی که توجهی به تذکرات نداشته و برای چندین بار تکرار کنند کلاس‌هایی در مجموعه نیروی انتظامی برای آن‌ها درنظر گرفتیم.

برخورد جدی با عوامل ایجاد آلودگی صوتی در پایتخت معنوی ایران

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی با تاکید بر برخورد با کسانی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند، خاطرنشان‌کرد: در بحث آلودگی صوتی خوشبختانه وضعیت خراسان‌رضوی نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت بهتری برخوردار است، البته باید گفت که در برخورد با کسانی که ایجاد آلودگی صوتی می‌کنند، جدی هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در موضوع برخورد با پارتی‌ها نیز به صورت جدی این موضوع دنبال شده و برخورد پلیس در این باره نیز جدی است.

 اجرای 33 طرح مبارزه با سرقت از ابتدای سال جاری

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری سارق سه بانک مشهد که صبح امروز توسط ماموران انتظامی پس از سرقت از بانک ملی ایران شعبه مطهری شمالی مشهد مقدس دستگیر شده‌بود، اظهارداشت: این سارق که در 30 اردیبهشت ماه سال جاری از یکی از شعبات بانک سینا سرقت کرده‌بود در چند هفته گذشته نیز سرقت دوم را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام داد و امروز نیز شاهد بودیم از شعبه مطهری شمالی بانک ملی ایران سرقتی به مبلغ 7 میلیون تومان انجام داد؛ سارق صبح امروز بین ساعت 8:30 صبح تا 9 سرقت را انجام داده و کارکنان بانک و مردم را تهدید به تیراندازی کرده و سپس سرقت را انجام می‌دهد.

وی افزود: پس از انجام سرقت یکی از شهروندان که نظاره‌گر بوده به تعقیب این سارق پرداخته و ماموران نیروی انتظامی در یکی از خیابان‌های منتهی به خیابان امامت پس از شلیک گلوله سارق را زمین‌گیر و دستگیر کردند و همکاران آگاهی در همان لحظات اولیه از وی اعتراف سرقت از این سه بانک را گرفتند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به برخورد جدی نیروی انتظامی با سارقین اظهارداشت: از ابتدای سال جاری 33 طرح مبارزه با سرقت در سطح استان اجرا شده‌است. همچنین از دیگر اقدامات در این باره تبدیل یک مرکز آگاهی مشهد به سه مرکز است.

وی ادامه داد: ‌بدین صورت ماموران انتظامی نیز می‌توانند اشراف اطلاعاتی داشته باشند، همچنین تسریع در کشف جرم، تسریع در رسیدگی به مراجعین، کنترل مجرمین سابقه دار و تکریم ارباب و رجوع از دیگر اهداف این موضوع است.

دستگیری 9 باند قاچاق مشروبات الکلی، سیگار قاچاق

وی در ادامه با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق بیان‌کرد: در چهارماهه ابتدایی سال 91 توانستیم 9 باند قاچاق را دستگیر کنیم که در زمینه‌های توزیع مشروبات الکلی، توزیع و قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی غیر مجاز، قاچاق سیگار و طلای خارجی هستند.

وی با اشاره به انهدام سه باند جعل کلاهبرداری بیان‌داشت: همچنین در چهارماهه ابتدایی سال 91 هشت باند سرقت خودرو و سرقت به عنف را دستگیر کردیم که در مجموع تعداد باندهای دستگیر شده به 22 باند می‌رسد.

کاهش 56 درصدی تصادفات خسارتی در چهارماهه سال

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کاهش 56 درصدی تصادفات در 4 ماهه ابتدایی سال جاری، درارتباط با کاهش تصادفات در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان تاکنون شاهد کاهش 36 درصدی تصادفات منجر به فوت و کاهش 28 درصدی تصادفات خسارتی بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان وقوع قتل 67 درصد و ایجاد مزاحمت نیز 10 درصد کاهش داشته است.

هک کردن 3 سایت اسرائیلی توسط پلیس سایبری خراسان‌رضوی

امیری مقدم در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اقدامات پلیس سایبری خراسان‌رضوی خاطر نشان‌کرد: خوشبختانه شاهد اقدامات بسیار تاثیرگذار و خوبی از سوی پلیس سایبری استان بودیم، در این راستا نخستین آزمایشگاه تخصصی در فضای سایبری را در شرق کشور نیز راه‌اندازی کردیم که به موضوع پیگیری جراید سایبری می‌پردازد.

وی خاطرنشان‌کرد: اخیرا توسط پلیس سایبری خراسان‌رضوی یک سایت که به توهین به ائمه معصومین می‌پرداخت، فیلتر شده است؛ همچنین از دیگر اقدامات پلیس سایبری هک کردن سه سایت اسرائیلی بود که یکی از این سایت‌ها به فروش اسلحه می‌پرداخت، است.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول