اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی:

2 پایگاه تخصصی پلیس آگاهی در شمال و شرق مشهد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی گفت: 2 پایگاه تخصصی شرق و شمال پلیس آگاهی به منظور تسهیل خدمات پلیس آگاهی به شهروندان راه‌اندازی شد.

2 پایگاه تخصصی پلیس آگاهی در شمال و شرق مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس،  حسین بیدمشکی خراسان‌رضوی از راه‌اندازی 2 پایگاه تخصصی پلیس آگاهی در شرق و شمال مشهد خبر داد و اظهار کرد: به منظور تسهیل در انجام خدمات و پرونده‌ها و نیز اشرافیت اطلاعاتی پلیس آگاهی به خصوص در مناطق حاشیه شهر در دو کلانتری شهید رجایی در شرق و طبرسی جنوبی در شمال مشهد دو پایگاه تخصصی راه‌اندازی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی در ادامه افزود: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی ایجاد سه پایگاه تخصصی پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت که به حول و قوه الهی پایگاه غرب سال گذشته و پایگاه شرق و شمالی نیز امروز راه‌اندازی شد.

وی کنترل بیشتر سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را از جمله اهداف تشکیل پایگاه‌های تخصصی پلیس آگاهی دانست و افزود: ارائه خدمات مضاعف و وسیع نیز از دیگر اهداف تشکیل پایگاه‌های تخصصی است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول