اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد

کشف 100 کیلوگرم تریاک توسط پلیس رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی طی عملیاتی روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف 100 کیلوگرم تریاک توسط پلیس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سید محمد رضایی‌‌ با اشاره به کشف 100 کیلوگرم تریاک توسط پلیس رفسنجان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به سمت استان‌های مرکزی از محورهای مواصلاتی رفسنجان مطلع شدند.

وی افزود: پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، مأموران انتظامی اقدام به ایست و بازرسی در مسیرهای احتمالی کرده که هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور رفسنجان - سرچشمه به یک دستگاه پراید و یک کامیونت مشکوک و آنان را توقیف کردند.

رضایی افزود: در این عملیات و بازرسی از خودروهای توقیفی بیش از 100 کیلوگرم تریاک که در میان بار کامیونت جاسازی شده بود، کشف و سه قاچاقچی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: دو نفر سرنشین خودرو پر‌اید در بازجویی‌های به عمل آمده، اعتراف کردند که به عنوان محافظ کامیونت در این جرم شرکت داشته‌اند که به دلیل سرعت عمل مأموران انتظامی غافلگیر و امکان هرگونه عکس‌العملی از آنان سلب شده است.

رضایی گفت: متهمان به مشارکت نفر دیگری در این جرم نیز اعتراف کردند که وی نیز طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، توسط مأموران انتظامی این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول