اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بافت خبر داد

کشف 755 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس بافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بافت از کشف 755 کیلوگرم تریاک و حشیش و دستگیری 2 قاچاقچی توسط مأموران انتظامی بافت خبر داد.

کشف 755 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس بافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بافت روز گذشته و بامداد امروز طی 2 عملیات جداگانه 755 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

وی افزود: پلیس بافت با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از مسیرهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

چناریان بیان کرد: پلیس پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان اقدام به ایست و بازرسی کرد که با توجه به ماه مبارک رمضان قاچاقچیان به گمان اینکه ماموران برای صرف سحری از کنترل مسیرها غافل می‌شوند، برای رسیدن به هدف شوم خود و عبور از چنگ پلیس در این ساعت تردد می‌کنند، اما با هوشیاری ماموران انتظامی در ایست و بازرسی پلیس گرفتار شدند.

وی ابراز داشت: ماموران انتظامی شهرستان بافت در بازرسی از خودروی قاچاقچیان بیش از 600 کیلوگرم تریاک کشف و دو قاچاقچی را دستگیر کردند.

چناریان با اشاره به کشف 155 کیلوگرم حشیش طی یک عملیات جداگانه در شهرستان بافت افزود: این مقدار مواد مخدر از یک دستگاه سواری پژو پارس واژگون شده کشف و تحویل دستگاه قضایی شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول