اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پلیس مقتدرانه با مسائل فراگیر جامعه برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مجموعه نیروی انتظامی پیرامون مسائل فراگیر و گریبانگیر جامعه مقتدرانه ایستادگی کرده و با مشکلات جامعه مقابله می‌کند.

پلیس مقتدرانه با مسائل فراگیر جامعه برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالرضا آقاخانی در ضیافتی که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالان عرصه انتظامی سربازان امام زمان (عج) هستند، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و امروز ما با یک توشه و رسالت باقی مانده از شهدا باید راه آنها را ادامه دهیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به پلیس، افزود: ایشان برای نیروهای پلیس عنوانی به غیر از رزمندگان و مجاهدت در راه خدا به کار نبرده‌اند و همین مسئله بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی را در داخل و نیز برون مرزها دارد.

وی تاکید کرد: اکنون دشمن به جنگ ارزش‌ها و معنویت آمده و آن را مورد هدف خود قرار داده و برای همین، ارزش‌آفرینان جمهوری اسلامی و پلیس وظیفه سنگینی دارند.

آقاخانی در ادامه صحبت‌های خود به نقش و جایگاه رسانه و خبرنگار اشاره کرد و ادامه داد: چه کسانی به غیر از قشر خبرنگاران می‌تواند پایه‌های امنیت را بین آحاد مردم تقویت کند و نیز چه کسانی جزو خبرنگاران می‌توانند معضلات و مشکلات مردم را منتقل و روی آن تا مرز رفع مشکل کار کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید به جایگاه خود توجه داشته باشند، گفت: پل ارتباطی مردم و پلیس باید قوی و به سمت پلیس جامعه‌محور باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در بسیاری از کشورها فاصله بین مردم و پلیس بسیار است و این در حالی است که در کشورمان پلیس و مردم در کنار هم هستند.

وی ادامه داد: پلیس پناهگاه آسیب دیدگان است، اما در مواقعی که امنیت جامعه به هم می‌خورد مسئولیت برقراری آن برعهده پلیس است.

آقاخانی با اشاره به 23 هزار شهید استان، تاکید کرد: در تمام صنوف خدمتگذار مردم هستیم و باید ارزش‌ها را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمی و فرهنگی دست پلیس است، گفت: مردم نیاز به یک پلیس مقتدر دارند و البته این خواسته به حق مردم باید اجابت شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در تاریخ جمهوری اسلامی پلیس همیشه سربلند بود است و سند اعتبار آن در قطعه 88 محل دفن شهدای نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: پلیس با فکر و دید باز و با صلابتی که دارد مسئولیت خود را انجام می‌دهد و امید می‌رود امنیت را برای نظام به ارمغان آورد.

آقاخانی اولویت کاری خود و مجموعه نیروی انتظامی را پیرامون مسائل گریبانگیر جامعه برشمرد و گفت: پلیس مقتدرانه باید بایستد و با این مشکلات جامعه مقابله کند.

وی با اشاره به جدیت برخورد با ماهواره و فروشندگان و نصابان آن، اضافه کرد: با تولید کنندگان، مصرف کنندگان، باندها و شبکه‌های توزیع مواد مخدر برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پلیس با افرادی که در محلات سلب آرامش و کسانی که فرهنگ جامعه را خدشه‌دار می‌کنند، برخورد می‌کند.

به گزارش فارس در این نشست از خبرنگاران و عکاسان حوزه نیروی انتظامی شهر اصفهان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول