اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از بزرگداشت پیامکی روز خبرنگار گزارش می‌دهد

سرنوشت کاغذها را به تو می‌سپارم

خبرگزاری فارس: سرنوشت این کاغذها را به دست تو می‌سپارم و از تمام مردم این شهر می‌خواهم که دویدن‌هایت را جدی بگیرند و قلم‌هایت را بفشارند تا بر تقدس اندیشه‌هایت ارج نهاده شود.

سرنوشت کاغذها را به تو می‌سپارم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ارسال پیامک، دورنگار، ایمیل و تماس تلفنی از سری فعالیت‌های به روز مدیران، روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نیز همکاران و دوستانی بود که به مناسبت روز خبرنگار برای خبرنگاران و رسانه‌ها با عنوان تبریک و پاسداشت این روز اقدام شد.

روز خبرنگار که با شهادت شهید صارمی و جمعی از اهالی رسانه در تقویم ملی کشور به ثبت رسید نشان از بیداری خبرنگاران در جامعه اسلامی است تا همگان با عنوان روزی به نام خبرنگار بدانند که این اقشار با آگاهی‌بخشی، بیداردلان جامعه محسوب می‌شوند.

تلاش روزافزون خبرنگاران برای توسعه کشوری پایدار و مستقل از دید هیچ مسئول آگاه به زمانه دور نماند و امسال هم مانند سال‌های گذشته عرض تبریک و خسته نباشید از سوی همه اقشاری که به نوعی کارشان با فعالیت رسانه‌ها پیوند خورده بود ارسال شد.

*همگامی با تکنولوژی و تبریک پیامکی

همگام‌شدن با تکنولوژی نوین گام جدید را برای ارسال مکاتبات باز کرد تا در کمترین زمان از دورترین نقطه جغرافیایی فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... انجام شود.

پیامک از طریق تلفن همراه هم حرکتی است که در دهه تکنولوژی و الکترونیکی شدن از سوی مشترکان ایرانسل و یا همراه اول به همدیگر ارسال می‌شود که از این روش نیز با فعال شدن سامانه پیامک کوتاه، تسهیل در ارسال فراگیر پیامک‌ها انجام شده است.

سرنوشت این کاغذها را به دست تو می‌سپارم و از تمام مردم این شهر می‌خواهم که دویدن‌هایت را جدی بگیرند و قلم‌هایت را بفشارند تا بر تقدس اندیشه‌هایت ارج نهاده شود.

*بهانه‌ای برای خداقوت و دست مریزاد/ نمونه‌ای از پیام‌های تبریک به خبرنگاران

17 مرداد بهانه‌ای است تا با تبریکی مختصر به جامعه خبری کشورمان خداقوت و دست مریزاد بگوئیم و این بهانه را گرامی می‌داریم برای همه تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، بهروزی و موفقیت شما را آرزومندیم.

خبرنگار بصیر به حرکات، جریان‌ها و اظهارات التهاب‌آفرین میدان نمی‌دهد، 17 مرداد روز خبرنگار را بر جهادگران عرصه جنگ نرم گرامی می‌داریم.

نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی‌صدا است. روز خبرنگار بر شما صاحبان قلم و اندیشه گرامی باد.

جان نباشد جز خبر در آزمون/ هرکه را افزون خبر جانش فزون، روز خبرنگار مبارک، قلمتان پرجوهر، صفحات‌تان پرخبر و دفتر تلفن‌تان پرورق باشد.

*نوشتن را خدا به شما آموخت و قلم قسم خورد

"اقرا بسم ربک الذی خلق" نوشتن را خدا به شما یاد داد و به قلم قسم خورد، و روز خبرنگار بر تلاشگران عرصه رسانه مبارک باد.

روز خبرنگار روز مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخش گرامی باد.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند. روز17 مرداد و پاسداشت روز خبرنگار بر شما مبارک.

با تلاش خبرنگاران است که می‌توان به ژرفای فرهنگ و تاریخ یک سرزمین پی برد، خدا قوت و روزتان مبارک.

17 مرداد خجسته سالروز گرامیداشت مقام شامخ قاصدان امین عرصه آگاهی و امید بر شما خبرنگاران فرهیخته مبارک.

این موارد شاید تمام پیامک‌هایی نباشد که در روزهای اخیر بنا به تبریک روز خبرنگار از سوی مدیران، روابط عمومی‌ها و سایر افراد حقوقی و حقیقی به اهالی رسانه و مطبوعات ارسال شد ولی بیشترین پیامک‌ها همین مواردی بود که در استان مازندران از سوی مشترکان تلفن همراه و یا سامانه پیام کوتاه به خبرنگاران مازندرانی رسید.

*خبرنگاران دغدغه امر معاش نداشته باشند

برخی از مدیران و مسئولان استانی هم در جلسات مختلف در سخنرانی‌های خود گریزی به روز خبرنگار داشتند و تاکید کردند، حقوق خبرنگاران مورد توجه قرار گیرد، خبرنگاران نباید دغدغه امرار معاش داشته باشند، خبرنگاران ساماندهی می‌شوند، خبرنگاران به توسعه فضای سیاسی استان کمک کنند و فراکسیون مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مجلس شورای اسلامی شکل گیرد.

ناگفته نماند برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به زعم خود و در حد بضاعت سازمانی مراسم افطاری و تجلیل را برای خبرنگاران فراهم کردند و به نحوی بتوانند ادای دین کنند.

*همسنگری پلیس و خبرنگار

شب گذشته هم تعدادی از رسانه‌های استان مهمان فرمانده انتظامی استان بودند و مسکنی هم در سخنانی گفت: پلیس، خبرنگاران را همسنگران خود می‌دانند.

محافظت از امنیت فرهنگی و اعتقادی توسط خبرنگاران هم از تیترهایی بود که از سوی عضو و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در رسانه‌ها درج شد.

برخی از مدیران هم با تماس تلفنی در اول وقت اداری شماره خبرنگاران را گرفته و پیام تبریک را ارسال کردند و پیشرفت و توسعه مازندران را نشات گرفته از تلاش این اقشار در عرصه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی  دانستند.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران هم در تماس تلفنی با پیام تبریک به خبرنگاران خبری را به ما داد و گفت: امسال به مناسبت روز خبرنگار ماهنامه «ماه تی تی» در سطح استان انتشار یافت و هدف ما ارائه مشاوره و آگاهی بخشی به مردم جامعه است تا دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان رفع شود.

*انعقاد تفاهم نامه همکاری دو خانه، صنعت و مطبوعات

میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت، موسسه مالی اعتباری صالحین، شورای اسلامی شهر ساری و شهرداری ساری در آستانه 17 مرداد از سری فعالیت‌هایی بود که برای پاسداشت روز خبرنگار از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام شد و در همین مراسم برخی تبادل‌نظرها که موجب پیشرفت همه‌جانبه استان شود صورت گرفت و در ضیافت افطاری سازمان صنعت، معدن و تجارت تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان با خانه مطبوعات مازندران خروجی یک مراسم تجلیل بود.

یک پیشنهاد:

مراسم‌های مختلفی این روزها برای قشر خبرنگار از سوی دستگاه‌های اجرایی برای جبران زحمات انجام می‌شود کاش این ضیافت خانوادگی بود و خانواده‌های خبرنگاران می‌دانستند که در ازای زحمات شبانه‌روزی همسر، پدر، مادر و فرزندانشان مسئولانی هستند که قدردان این زحمات شدند و این تعامل صمیمی انگیزه‌ای ایجاد می‌کرد تا خانواده‌ها هم درک کنند که جزء عشق به کار و رسالت به تعهدات چیزی برای ماندگاری خبرنگاران در جامعه نمی‌ماند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول