اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در پیامی:

خبرنگاران حافظ ارزش‌های والای انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

خبرنگاران حافظ ارزش‌های والای انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در ابتدای این پیام ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند گزارشگری و خبررسانی یک حرفه با ارزش است، آورده است: سلام و درود خدا بر شهیدان اهل قلم و خبرنگاران که قلم خود را همچون سلاح و رسانه را سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ مقابله با قدرت‌های سلطه‌گر جهانی و دفاع از مستضعفین قرار دادند و در این راه به لقاء حق تعالی رسیدند.

در ادامه این پیام آمده است: هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» مجالی است برای نکوداشت تلاش‌های مستمر این سربازان عرصه اطلاع‌رسانی، بی‌تردید صدور انقلاب اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) آن را بیان داشتند، بدون مجاهدت‌های انسان‌های سخت‌کوش و پر تلاش در عرصه رسانه تحقق نمی‌یافت.

در خاتمه این پیام آمده است: اینجانب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، روز پرشکوه خبرنگار را به مجاهدان عرصه عشق و قلم تبریک گفته و از خداوند متعال برای تمام خبرنگاران که در اعتلا بخشی به فرهنگ اسلام و حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پایبندی به منویات ولایت فقیه و مؤلفه‌های اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند، توفیقات روزافزون و ادامه خدمت صادقانه را خواستارم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول