اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

کلیه تعهدات برنامه‌ای محلات جنوب تهران محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 گفت: کلیه تعهدات برنامه‌ای محلات بیست‌گانه منطقه در هشت ماهه نخست امسال محقق می‌شود.

کلیه تعهدات برنامه‌ای محلات جنوب تهران محقق می‌شود

محمد صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: به حول و قوه الهی و با حمایت همه‌جانبه مدیریت شهری و حضور فعال و مشارکت مسئولانه دبیران شورایاری‌ها برنامه مصوب محلات از سوی شهرداران نواحی با جدیت پیگیری و اقدام شده به نحوی که در چهار ماهه اول سال جاری بسیاری از برنامه‌های سند توسعه محلات اجرا شده است.

شهردار منطقه 15 خاطرنشان کرد: ‌در مجموع از 962 عنوان برنامه در 2 هزار و 344 ردیف کاری در 20 محله، بخش قابل توجهی از برنامه‌ها تحقق یافته و درصدد هستیم تا با همکاری معاونان و شهرداران نواحی طی چهار ماه آتی باقی برنامه‌های پیش‌بینی شده را نیز اجرایی کنیم و حداقل چهار ماه فرصت داریم تا ضمن رسیدگی به وضعیت جاری محلات، ‌برنامه سال آتی محلات را تهیه کنیم که اعضای محترم شورایاری‌ها در انجام این امر نقش بسیار مهمی دارند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت بالغ بر 92 درصدی تملک املاک معارض پروژه بزرگراه امیرالمومنین علی (ع) یادآور شد: از همکاری شهروندان، دبیران و اعضای شورایاری و نواحی به ویژه ناحیه 1 و 2 در پیشرفت پروژه یاد شده تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه بزرگ، ‌شاهد اثرات مفید آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی محلات اطراف بزرگراه باشیم.

صفوی افزود: هر چند این پروژه وقت، انرژی و منابع بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است اما این موضوع به هیچ وجه سبب کندی یا تاخیر در اجرای برنامه‌های مصوب منطقه نبوده و در کنار عملکرد فرامنطقه‌ای در پروژه‌ها،‌ هرگز خدمات و اقدامات محله‌ای فراموش نشده است.

شهردار منطقه 15 در پایان در ارتباط با پروژه‌های آماده افتتاح منطقه خاطرنشان کرد: در این راستا پیگیری‌های لازم جهت تکمیل و تجهیز سرای محلات صورت گرفته و پیشرفت کلیه پروژه‌ها بسیار خوب بوده است و مسئولان ذیربط باید با جدیت تمام امور را تا حصول نتیجه نهایی دنبال کنند تا با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه کنیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول