اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

70 درصد نیروها در جبهه بسیجی بودند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: 70 درصد نیروها در جبهه بسیجی بودند و در ناآرامی‌های مختلف برای بازگرداندن امنیت حرف نخست را می‌زدند.

70 درصد نیروها در جبهه بسیجی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی پیش از ظهر امروز در آیین تجدید بیعت خبرنگاران بسیجی با آرمان‌های شهدا اظهار داشت: بسیج بدنه فعال کشور است.

وی بیان داشت: بسیجیان کم‌هزینه‌ترین، دلسوزترین و پرتلاش‌ترین نیروهای کشور هستند و کارکرد بسیج را نباید فقط در یک حوزه خاص تعریف کرد.

حسنی‌سعدی کارنامه بسیج را موفق خواند و ابراز داشت: وی اصحاب رسانه را قشری تخصصی خواند و بیان کرد: راه‌اندازی بسیج رسانه برای پوشش این قشر ضروری بود.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: ما باید به زیارت قبور شهدا بیاییم و با آرمان‌های شهدا تجدید عهد و پیمان کنیم و به آنها بگوییم که زندگی‌نامه شما زینت‌بخش رسانه‌های ما است.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در نقد و بررسی مسائل جامعه اظهار داشت: یک نشریه می‌تواند با نقد یک دستگاه آن مجموعه را به حرکت وا دارد و یا مسیر آن را اصلاح کند.

حسنی‌سعدی بیان داشت: تبلیغات باید با لحن آرام، غیرمستقیم، خالصانه و مخلصانه باشد تا تأثیر خود را به بهترین نحو ممکن بر جای گذارد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان خاطره‌ای از شهید آتشی‌گوهری یکی از خبرنگاران کرمان تصریح کرد: این شهید در عملیات بیت‌المقدس به صورت بسیجی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده و دوربین صدا و سیما را هم همراه خود آورده بود و علاقه بسیاری برای تهیه خبر و گزارش از رزمندگان داشت.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه 61 سال فرار رزمندگان از دوربین بود، افزود: برای تهیه گزارش از رزمندگان باید تلاش بسیاری انجام می‌شد، زیرا آنها بسیار متواضع بودند.

وی گفت: شهید محمد طائی یکی دیگر از شهدای خبرنگار استان کرمان است که نشریه جهاد را راه‌اندازی کرد و خودش نشریه مذکور را در مکان‌های مختلف و دبیرستان‌ها توزیع می‌کرد.

غلامرضا نامدار محمدی، حسن مصطفوی، غلامرضا جعفری، احمد محمدی، مرتضی چمن، غلامرضا آتش‌گوهری، حمید نظریان، اسماعیل عمرانی هشت خبرنگار شهید استان کرمان هستند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول