اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

در ارتباط با بسیج کارگری کم کار شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 50 درصد از جمعیت کارمندی استان همدان بسیجی هستند اما با توجه به این موضوع در ارتباط با بسیج کارگری کم کار کرده‌ایم.

در ارتباط با بسیج کارگری کم کار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در جلسه شورای قشر بسیج کارگری و کارمندی استان همدان اظهار داشت: در زمینه بسیج کارگری و کارمندی از میانگین کشوری 10 درصد پایین‌تر هستیم و در مورد واحد‌های کارگری شرایط مناسب نیست.

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های بسیج، کارآمد کردن دولت و نظام و افزایش بهره‌وری، دفاع از اصول مسلم اسلامی که مورد تأکید رهبری نیز است که در این راستا یکی از کارهای خوبی که انجام شده تشکیل حلقه‌های صالحین بود که از بسیج محلات شروع شد و در حال حاضر نتایج خوبی را از آن دریافت کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تعداد افراد در حلقه‌های صالحین که به 20 یا 30 نفر می‌رسد، اذعان کرد: هر جا که یک حلقه صالحین تشکیل شود می‌توان یک پایگاه بسیج را ایجاد کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حلقه‌ صالحین یعنی ساختن، پیشرفت و تلاش برای خودسازی و جامعه‌سازی که روح معنوی و تربیتی دارد که تاکنون نیز استقبال خوبی از آن شده است.

سردار آزادی تصریح کرد: 50 درصد از جمعیت کارمندی استان همدان بسیجی هستند اما با توجه به این موضوع در بسیج کارگری کم کار کرده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: بخشی از واحدهای کارگری خصوصی هستند و قانون به بسیج اجازه حضور در تمام عرصه‌ها را داده و این نشان می‌دهد که در بخش بسیج کارگری باید بیشتر کار کنیم.

وی افزود: مدیران واحد‌های صنعتی و کارگری و نخبگان باید شرایطی را ایجاد کنند تا بتوانیم نیمی از واحد‌های کارگری را به صورت بسیج کارگری در قالب پایگاه‌ها در بیاوریم.

سردار آزادی یادآور شد: بسیج کارگری و کارمندی استان باید شکل بگیرد و موانع و علت‌ها را بررسی کنیم و ببینیم که چرا در این عرصه عقب هستیم و نتوانستیم خوب عمل کنیم.

وی تأکید کرد: در بخش کارگری نیاز به یک تحول بنیادین و ایجاد انگیزه و جا انداختن موضوع در جامعه داریم و این امر باید از مدیران دستگاه‌ها و واحد‌ها شروع شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر لزوم ارتباط با مدیران و واحد‌های تولیدی و صنعتی که فاقد پایگاه هستند اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا پایگاه‌های بسیج را در واحد‌های کارگری ایجاد کنیم و نباید مدیران فکر کنند تشکیل پایگاه‌های بسیج کارگری اتلاف وقت کارگران و هدر دادن وقت آنان است.

وی در پایان سخنانش گفت: ما برای بسیج کارگری و شرایط کاری آنان وظایفی را تعریف کردیم به طوری که به کار و شرایط کاری آنان فشار نیاید.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول