اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

بسیج رسانه در سیستان‌وبلوچستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان از افتتاح بسیج رسانه در سیستان‌وبلوچستان خبر داد.

بسیج رسانه در سیستان‌وبلوچستان افتتاح می‌شود

سردار حسین مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: امروز جایگاه خبرنگار، جایگاه رفیع و وسیعی است و هر اندازه که خبرنگار بتواند در وجود خود سلامت و صراحت ایجاد کند و مطالب را با دید سالمی در جامعه اسلامی انعکاس دهد می‌تواند در سلامت جامعه تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به نقش خبرنگار در جامعه افزود: یک خبرنگار نه چندان پخته و یا مغرض با تحلیل غلط و نادرست خود می‌تواند موجی از ناامیدی و دلواپسی را در جامعه ایجاد کند و در مقابل آن یک خبرنگار صادق سالم و دلسوز می‌تواند در کنار انعکاس واقعیت‌ها هم مردم را از واقعیت‌ها آگاه کند و هم دلدادگی و دلبستگی به نظام و کشور را ارتقا دهد.

مرتضوی ادامه داد: خبرنگاران بسیجی باید در مقابل هجمه‌های دشمنان در شرایطی که دشمن سعی در وارونه نشان‌دادن واقعیت‌ها و تلاش برای ایجاد موج ناامیدی در جامعه را دارند، نقش خنثی‌کننده داشته باشد و اگر خبرنگاران بسیجی بتواند این حرکات شوم دشمنان را خنثی کنند در جامعه اثرگذار خواهند بود.

وی بیان کرد: امروز سیستان‌وبلوچستان به پاس تلاش‌ها و زحمات عزیزان خبرنگار جزو برترین و اولین استان‌هایی است که توانسته واقعیت‌ها، خدمات نظام جمهوری و ایثارگری‌هایی که مردم استان از خود نشان داده‌اند را به جامعه منعکس کند.

سردار مرتضوی با بیان این موضوع که رسالت خطیری بر عهده خبرنگاران به ویژه خبرنگاران بسیجی است، گفت: همان‌گونه که یک رزمنده با همه وجود با سلاحی که در دست دارد در مقابل دشمن از آب و خاک کشور دفاع می‌کند خبرنگاران هم با سلاح قلم کلام و گفتار خود می‌توانند از کشور دفاع کنند و حتی می‌توانند از یک رزمنده در خط مقدم اثرگذارتر باشند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول