اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم خبر داد

ویزیت رایگان بیماران در روستاهای جم توسط بسیج

خبرگزاری فارس: مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم از ویزیت رایگان بیماران در روستاهای جم توسط بسیج خبر داد.

ویزیت رایگان بیماران در روستاهای جم توسط بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمد اسلامی‌نژاد در آیین ویزیت رایگان بیماران در روستاهای جم اظهار داشت: سلامت و بهداشت از نیازهای اساسی جوامع مختلف انسانی است و تمامی مسئولان باید برای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم خاطر نشان کرد: ارتقای شاخص‌های سلامت و بهداشت در جوامع انسانی در بهبود سطح سلامت جسمی و روانی جامعه بسیار اثرگذار است و باید از تمام توان، پتانسیل و امکاناتی که در اختیار داریم در این راستا بهره‌ ببریم.

اسلامی‌نژاد بیان داشت: کانون بسیج پزشکان شهرستان جم با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون گام‌های گسترده‌ای به منظور توسعه و ارتقای سطح بهداشتی جامعه برداشته و در این زمینه به صورت خودجوش در تمامی برهه‌های سال اقدامات جامعی در این راستا انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری اعضای جامعه کانون پزشکان شهرستان جم شاهد اعزام تیم‌های مجرب پزشکی به روستاهای تنگمان و جمال‌آباد شهرستان جم بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: به منظور خدمات‌رسانی به مردم در این دوره شاهد اعزام کادر پزشکی متشکل از پزشکان عمومی، روان‌پزشک و پرستاران به این دو روستا بودیم.

مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم تصریح کرد: در این حرکت جهادی کادر پزشکی به طور رایگان اهالی این روستاها را ویزیت و به ایشان خدمات مشاور‌ه‌ای ارائه کردند.

اسلامی‌نژاد بیان داشت: علاوه بر افرادی که معاینه شدند، برخی دیگر نیز به منظور ادامه درمان به پزشک متخصص، بخش آزمایشگاه و رادیولوژی به بیمارستان توحید جم معرفی و ارجاع شدند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان جم عنوان کرد: با امیدواری با همکاری کانون پزشکان شهرستان جم در آینده نزدیک شاهد تداوم این روند به منظور ارتقای سلامت جامعه باشیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول