اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمان

مقابله با جنگ نرم مهم‌ترین هدف بسیج رسانه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: پرداختن به اهداف نظام و ساماندهی رسانه‌ها برای تقویت روحیه امید در جامعه و مقابله با جنگ نرم از مهم‌ترین رویکردهای سازمان بسیج رسانه در استان کرمان است.

مقابله با جنگ نرم مهم‌ترین هدف بسیج رسانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان سید ابراهیم یزدی‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز به کار سازمان بسیج رسانه استان کرمان در جمع خبرنگاران رسیدن به فرهنگ ارزشمند و اصیل بسیجی را دشوار دانست و اظهار داشت: امام راحل پایه‌گذار و معمار این حرکت عظیم مردمی است.
وی بیان داشت: تشکیل ارتش 20 میلیونی به معنای واقعی آن از آرزوهای امام خمینی(ره) است و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید بسیار دارند.
یزدی‌زاده با بیان اینکه جای خالی بسیج رسانه در میان اقشار مختلف بسیج در استان کرمان احساس می‌شد، تصریح کرد: به همین منظور در سفر چندی پیش سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفان به استان کرمان این درخواست مهم رسانه‌های این خطه مطرح و به دنبال آن مجوز تشکیل این سازمان صادر شد.
وی تحقق بخشیدن به معنای واقعی فرهنگ بسیج و بسیجی، پرداختن به اهداف نظام و نیز ساماندهی رسانه‌ها برای تقویت روحیه امید در جامعه و مقابله با هجمه‌های دشمنان به‌ویژه مقابله با جنگ نرم را از مهم‌ترین رویکردهای سازمان بسیج رسانه در استان کرمان برشمرد.
یزدی‌زاده نقش رسانه‌ها در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن را مهم و تعیین‌کننده ذکر و ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل بسیج رسانه فعالیت‌های مناسب و کاربردی در این زمینه انجام شود.
وی ابراز داشت: به زودی اهداف، برنامه‌ها و نحوه عضویت در سازمان بسیج رسانه استان کرمان اعلام می‌شود.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول