اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهمن ماه صورت می‌گیرد

برگزاری هفتمین همایش بسیج و رسانه در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین از برگزاری هفتمین همایش بسیج و اصحاب رسانه در بهمن ماه‌ خبر داد.

برگزاری هفتمین همایش بسیج و رسانه در قزوین
سعید دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: هفتمین همایش بسیج و اصحاب رسانه استان قزوین با هدف تجلیل از زحمات خبرنگاران، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، بهمن‌ ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش از سال 81 تا امروز هر ساله به صورت استانی برگزار شده و خبرنگاران فعال در حوزه بسیج، سپاه و اصحاب رسانه اعم از مطبوعات مکتوب، خبرگزاری‌ها و نمایندگان رسانه‌های کشوری در استان قزوین در این همایش حضور پیدا می‌کنند.
مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) با تأکید بر ضرورت برگزاری همایش‌های بسیج و رسانه به صورت مستمر، بیان کرد: در این همایش با دعوت از یک سخنران عالم و صاحب‌نظر در حوزه خبر، مسایل مربوط به رسانه با محوریت بسیج و سپاه مطرح می‌شود.
دهقان عنوان کرد: در استان قزوین بیش از 43 رسانه، اعم از مطبوعات مکتوب و خبرگزاری وجود دارد که هدف ما از برگزاری این همایش تجلیل از زحمات همین رسانه‌ها است.
وی تصریح کرد: از دیگر اهداف روابط عمومی سپاه استان قزوین در برگزاری همایش بسیج و اصحاب رسانه، ایجاد تعامل سازنده و راهبردی برای ارتباط  با اصحاب رسانه و انتقال ماهیت اصلی برنامه‌های اصلی سپاه و بسیج به مردم است.
مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تشریح کرد: امروز با توجه به هجمه شدید دشمن در عرصه جنگ نرم، روابط عمومی‌ها باید نقش راهبردی و استراتژیک خود را بدون نقص و با دقت ایفا کنند که برگزاری این همایش یکی از راهکارهای عملیاتی در راستای این مهم است.
دهقان در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی سپاه آماده بهره‌برداری از نظرات اصحاب رسانه در بهتر برگزار شدن هفتمین همایش بسیج و رسانه است و در راستای با شکوه برگزار شدن این همایش از تمام ایده‌ها به گرمی استقبال می‌کند.
انتهای پیام/ج30/گ2000


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول