اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نشست‌های هم‌اندیشی

بسیج رسانه تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تشکیل فصلی نشست‌های هم‌اندیشی بسیج و رسانه، زمینه‌ساز تشکیل بسیج رسانه می‌شود.

بسیج رسانه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی شب گذشته در نشست هم‌اندیشی بسیج و رسانه افزود: خوشبختانه رسانه‌های استان هم وزین هستند و هم تاثیرگذار و در بین دوستان اتحاد خوبی برقرار است که بدین ترتیب در مسیر انقلاب نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: امروز در 18 قشر از جامعه بسیج را تشکیل داده‌ایم و علاقمند به برقراری ارتباط نزدیکتر با رسانه‌ها و نهایتاً تشکیل بسیج رسانه هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص انتخابات مجلس گفت: این انتخابات فضایی است که همه دلسوزان نظام باید در آن نقش‌آفرینی کنند و باید یک فضای پر از شور و امید شکل بگیرد تا منجر به تشکیل مجلسی کارآمد شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام حدود سه هزار نشست در این زمینه در نظر گرفته‌ایم که از 12 بهمن این کار با حضور دکتر جوانی کلید خورد و الان در جای جای استان این طرح در حال انجام است.

آزادی ادامه داد: زمانی اثر این نشست‌ها بیشتر خواهد شد که اصحاب رسانه در این عرصه ورود داشته باشد که الحمدالله وارد هم شده‌اند.

وی تاکید کرد: موضوع کار بسیج مردم و فرهنگ است، یعنی کار فکری، فرهنگی و نرم‌افزاری در بستر جامعه در دستور کار قرار دارد. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در این نشست گفت: رسانه یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار در رشد و تعالی در کشور است. 

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد افزود: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بسیج یک مجموعه وفادار به نظام، منسجم و کارآمد است که با همکاری رسانه می‌توانند افق‌های روشنی را برای آینده کشور ترسیم کنند.

وی اضافه کرد: اگر در حوزه‌های رسانه‌ای افراد بسیجی حضور داشته باشند که در همدان اینگونه نیز هست، می‌توانند موجب پیشرفت و تعالی شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان با اشاره به آیه شریفه "ن و القلم و مایسطرون" تصریح کرد: مقصود از قلم در این آیه قلمی است که در جهت رساندن بشر به کمال باشد که خوشبختانه غالب اصحاب رسانه در استان همدان از نیروهای متعهد هستند و علاقه‌مند هستند که استان رشد کند.

وی با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب با عنوان دهه پیشرفت و عدالت توسط مقام معظم رهبری، اذعان داشت: رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه موثر باشند، مخصوصاً برای جوان‌ها و نسل سومی‌ها که تبیین شرایط بر عهده رسانه‌هاست البته بسیج هم می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

رضوی‌راد با اشاره به نزدیکی 22 بهمن و متعاقب آن انتخابات، اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در برگزاری هرچه بهتر این دو رویداد مهم در شرایط فعلی که دشمن می‌خواهد حضور مردم را کمرنگ کند و آنها را نسبت به نظام دلسرد کند، بسیار خطیر و پررنگ است.

وی در پایان با بیان اینکه برای سپاه حضور حداکثری مهم است و ما جانبداری از فرد خاصی نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: مردم ویژگی‌های کاندیدای اصلح که از زبان حضرت امام و مقام معظم رهبری مطرح شده را بررسی کنند و انتخاب خود را به صندوق‌های رأی بریزند.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول