اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

سایت بسیج و رسانه راه‌اندازی شده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سایت بسیج و رسانه در حوزه اطلاع‌رسانی‌های شفاف راه‌اندازی شده است.

سایت بسیج و رسانه راه‌اندازی شده است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی راه‌ها و مسیرهای مشخصی را پیش‌روی نظام قرار داده است.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و ایده‌های مختلفی از سوی امام خمینی (ره) با الهام الهی به جامعه ارائه کرده، یادآور شد: یکی از نقاط قوت نظام تشکیل بسیج است که از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی در همان اوایل انقلاب اسلامی فرمان داده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با تفکر بسیجی نظام تا کنون به پیش رفته، بیان داشت: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف حضور داشته و گره‌های باز نشدنی نظام همواره به دست بسیج حل شده است.

وی با بیان اینکه بسیج همواره در همه حوزه‌ها موجب تحول اساسی شده است، افزود: سازمان بسیج و رسانه نیز در حوزه اطلاع‌رسانی‌های شفاف راه‌اندازی شده است.

معبودی خاطرنشان کرد: بسیج می‌تواند با تفکر الهی و ارزشی تحولی عمیق و مسیر تازه‌ای را در دنیای رسانه ایجاد کند.

این مسئول با بیان اینکه بسیج می‌تواند با ابزار رسانه در راستای تقویت ارزش‌های جامعه گام بردارد، بیان داشت: مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان و آگاهی بخشی به جامعه نیز از این طریق صورت می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج نیازمند تعامل با رسانه‌های مختلف است تا در راستای اجرای ماموریت‌های خود گام بردارد، گفت: تعامل سازنده بین رسانه‌ها موجب رشد جامعه در بخش‌های مختلف به ویژه رشد فضایل اخلاقی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه در عصر اطلاعات، رسانه‌ها ابزار قدرت محسوب می‌شوند، عنوان کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های گفتاری و شنیداری بار دیگر با آرمان‌های انقلاب را مرور کرده و وصیتنامه امام را مورد تاکید قرار داده است.

معبودی اذعان داشت: امروز یکی از نیازهای حقیقی جامعه است تا رسانه بتواند رسالت پیامبر گونه خود را انجام داده و اضطراب‌ها و نگرانی‌های جامعه برطرف شده و در سایه رسانه آرامش در جامعه حاکم شود.

این مسئول در پایان متذکر شد: رسانه‌ها باید در راستای قدردانی از انقلاب، عزت، کرامت و شرافت جامعه را به برکت امام و انقلاب و رهبری تقویت نماید.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول