اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سپاه فجر فارس:

بسیج رسانه،‌ محور بیان مقتضیات انقلاب باشد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: بسیج رسانه محوری برای بیان مقتضیات انقلاب اسلامی و تعریف ارزش‌های الهی باشد.

بسیج رسانه،‌ محور بیان مقتضیات انقلاب باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی جهرمی در همایش تشکیل شورای عالی بسیج رسانه استان فارس، مدیریت افکار عمومی را مهم‌ترین عامل برای ایجاد موازنه قوا دانست و اظهار داشت: دنیا زمانی می‌تواند برتری را ایجاد کند که مدیریت افکار عمومی را در اختیار داشته باشد چراکه بدون خونریزی آن ملت را به هدف خود می‌رساند.
وی با بیان اینکه خبرگزاری‌های معروف دنیا با اخبار کذب، حقیقی و شبه حقیقی به دنبال در اختیار داشتن مدیریت افکار عمومی برای قرار دادن مردم دنیا زیر سلطه خود هستند افزود: حاکم شدن و مدیریت افکار عمومی می‌تواند به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به جنگ نرم و اثرات آن اضافه کرد: اصل بحث جنگ نرم تغییر ذائقه‌های مردم بوده که ابزار اصلی آن نیز رسانه‌های جمعی است.
کوشکی یکی از اهداف ماهواره و اینترنت را کانالیزه کردن اوقات فراغت انسان‌ها برشمرد و تصریح کرد: در دنیای آینده خردورزان حاکم می‌شوند اما امپراطوری رسانه برنامه‌ریزی می‌کند که اندیشه اسلامی در راس قرار نگیرد.
وی بیان داشت: ما پیرامون کشورهای اسلامی نوعی مدیریت افکار عمومی کرده‌ایم.
این مسئول بیان کرد: عملیات اغناسازی که در جنگ نرم صورت گرفت ملت‌ها را با یکدیگر همراه کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در ادامه با بیان اینکه بسیجی باید با رفتار، کردار و ظاهر مناسب، نماد الهی بودن و انسان مطلوب را به جامعه نشان دهد، دغدغه اصلی بسیج را حفظ ارزش‌های اسلامی و شناساندن خدا و ارزش‌های الهی به بهترین نحو به جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی این بوده که در رأس آن ولایت فقیه است.
کوشکی جهرمی با اشاره به نقش اساسی بسیج رسانه در بین سایر اقشار بسیج گفت: بسیج رسانه پرکارترین، موثرترین و داراترین بوده و دارای قدرت نفوذی بالایی است.
وی با بیان اینکه بسیج رسانه می‌تواند منشأ و مبنای حرکت متعالی باشد تصریح کرد: این سازمان باید محوری برای مقتضیات انقلاب اسلامی و تعریف ارزش‌های الهی باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط عضویت در شورای عالی بسیج رسانه در استان فارس، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، حاضر به تلاش مخلصانه بودن ایثارگرانه و برخورداری از ظاهری مناسب را از جمله این شرایط دانست و تصریح کرد: تا پایان هفته بسیج شورای عالی بسیج رسانه استان فارس انتخاب می‌شوند و این شورا باید منشأ حرکت باشد و برای بسیج رسانه تولید کار کند.
در ادامه این جلسه ابراهیم عباسی مشاور فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به فعالیت‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: در عرصه سایبری و رسانه باید به کار شبکه‌ای پرداخت و رسانه‌ها به عنوان بخشی از فضای سایبر باید شبکه‌ای باشند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول