اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سمنان

همایش استانی "بسیج و رسانه" برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان از برگزاری همایش استانی "بسیج و رسانه" در سمنان خبر داد.

همایش استانی "بسیج و رسانه" برگزار می‏شود
علیرضا رجبی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: این همایش به منظور تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه و هم‌چنین قدردانی از خبرنگاران افتخاری بسیج برگزار می‏شود.
وی با بیان اینکه دومین همایش استانی "بسیج و رسانه" در روز شنبه، هشتم بهمنماه در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار می‏شود، افزود: در این همایش، حجت‏الاسلام والمسلمین محمدتقی صباغی معاون روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی خواهد کرد.
رجبی اظهار کرد: رویکرد امسال این همایش، توجیه بیشتر خبرنگاران سازماندهی شده در بسیج استان است، در عین حال از خبرنگاران و اصحاب رسانه‏ای که بیشترین تعامل را با مجموعه سپاه و بسیج به عمل آورده‏اند، تجلیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه انجام امور در سازمان مردمی بسیج بدون پشتیبانی فرماندهان و مسئولان بسیجی و پرتلاش مقدور نخواهد بود، از این‌رو در این همایش، مدیران، معاونان و مسئولان اقشار بسیج که به موضوع اطلاع‌رسانی و تولید اخبار اهتمام داشته‏اند، نیز تقدیر می‏شوند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در پایان با بیان اینکه حرکت در راه ترویج فرهنگ بسیج از عظمتی برخوردار است که هیچ قلم و بیانی را توان ترسیم آن نیست، افزود: همایش بسیج و رسانه اقدام کوچکی در راستای پاسداشت قلم‏ها و رسانه‏هایی است که در ترویج فرهنگ بسیج که همان ارزش‏های انقلاب اسلامی بوده، تلاش می‏کنند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول