اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج):

فرهنگ بسیج قوی‌ترین رسانه در جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: فرهنگ بسیج برنده‌ترین زبان دنیا و رسانه بسیج، قوی‌ترین رسانه جهان است.

فرهنگ بسیج قوی‌ترین رسانه در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در هفتمین همایش بسیج و رسانه استان قزوین با بیان این مطلب که امروز به برکت خون شهدا آزمون دین‌داری ساده‌تر شده است، اظهار کرد: فرهنگ بسیج برنده‌ترین زبان دنیا و رسانه بسیج، قوی‌ترین رسانه جهان است.

وی افزود: واژه مقدس بسیج آسمانی است و خداوند عنایت ویژه به آن دارد از همین رو همواره پایدار، زیبا و آبرومند است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) بیان کرد: بسیج چنان بلایی به سر طاغوت‌ها و استکبار آورده که در اوج مظلومیت و تحریم‌ها نیز جرأت بر زبان آوردن نام بسیج را ندارند.

آبنوش تاکید کرد: خداوند یکی پس از دیگری به واسطه‌های همین بسیج، نفس‌های دشمنان را قطع می‌کند و رمز این مهم نیز ارتباط با خداست.

وی یادآور کرد: امروز نوک پیکان دشمن در جنگ نرم، اصحاب رسانه است و وای به حال کسانی که در برابر لبخند کفرآمیز شیطان، مردم را ناامید می‌کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: مزد زحمات جمهوری اسلامی با بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی داده شد و امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، بیداری اسلامی در حال گسترش است.

آبنوش با اشاره به دوران دفاع مقدس، تشریح کرد: اگر در دفاع مقدس، رزمنده دوربین و اسلحه را با یکدیگر بر دوش می‌انداخت، امروز حضور در صحنه، تبلیغ، تشویق و تهییج مردم برای حضور در انتخابات از وظایف رسانه‌هاست و اجر این عمل رسانه‌ها کمتر از شهادت نیست.

وی با انتقاد از تخریب‌های رسانه‌ای بیگانگان، تأکید کرد: امروز که کشور ایران در ثروتمندترین دوران تاریخ خود به سر می‌برد، ایجاد حباب در قیمت ارز و سکه به علت توطئه‌های دشمن است که مقداری از این حباب‌ هم شکسته شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید با بیان واقعیت‌های انقلاب، زیبایی‌های انقلاب را به تصویر کشیده و حس امید را در جامعه تقویت کنند .

آبنوش‌ تصریح کرد: بسیج در سایه نور الهی که متبلور در ولایت است معنا پیدا می‌کند و اگر کسی هم از این دایره خارج شود، خواهد سوخت.

وی با تعریف معنای ولایت مطلقه فقیه، تشریح کرد: بسیاری از کشورهای جهان ولایت غیرخدایی دارند و تنها جمهوری اسلامی است که ولایت مطلقه فقیه دارد که این ولایت متصل به خداست و رسانه‌ها می‌توانند با تبیین ولایت فقیه کاری زینبی انجام داده و ماندگار شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر با اشاره به پروژه مردان هور، عنوان کرد: پروژه بزرگ مردان هور که به نقش استان قزوین در دفاع مقدس می‌پردازد نیز در دست تهیه توسط همکاران رسانه‌ای در قزوین است.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از برخی رسانه‌های استان قزوین از جمله خبرگزاری فارس در قزوین، یاد خبرنگار پیشکسوت و متعهد استان قزوین مرحوم علی رضایی‌پور نیز گرامی‌ داشته شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول