اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات استان همدان:

بسیج و رسانه در مسیر بصیرت جامعه گام بردارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای مرکزی خانه مطبوعات استان همدان گفت: بسیج و رسانه با هماهنگی بیشتر می‌توانند در جهت آگاهی و بصیرت جامعه گام بردارند.

بسیج و رسانه در مسیر بصیرت جامعه گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عارف شب گذشته در نشست هم‌اندیشی بسیج و رسانه که به دعوت فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان برگزار شد، افزود: امروز حضور بسیج در جامعه جدای از بحث اساسی تشکیل بسیج که در زمان جنگ شکل گرفت و جنگ سخت بود، حضور در تمامی صحنه‌ها و پیگیری امور در مسیر ولایت فقیه بوده است.

وی در خصوص ایجاد رابطه موثرتر بین بسیج و رسانه، اضافه کرد: ابتدا باید بیاییم و ببینیم هدف و مسیر بسیج چیست و بعد به این موضوع بپردازیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

رئیس خانه مطبوعات ادامه داد: به گفته حضرت امام رسانه‌ها باید به بسیج بپردازند و بعد از امام خمینی (ره) نیز مقام معظم رهبری مسیر را مشخص کرده‌اند.

وی تاکید کرد: همه ما می‌دانیم که بسیج یک فرهنگ است و رسانه‌ها باید به شکلی برنامه‌ریزی کنند که در این مقطع حساس در مسیر فرهنگ‌سازی که نیاز امروز جامعه است، گام بردارند.

عارف به ورود نیروهای بسیجی به عرصه اطلاع‌رسانی اشاره کرد و اذعان داشت: اگر نیروهایی که در بدنه بسیج هستند وارد عرصه اطلاع‌رسانی شوند، می‌توانند در تقویت این موارد بسیار تاثیرگذار ظاهر شوند.

وی گفت: وقتی اسم بسیج می‌آید ابتدا یاد و خاطره شهدای بسیج در ذهن تداعی می‌شود که با همه وجود برای حفظ مجموعه نظام تلاش کردند و شرایط فعلی مدیون همه کسانی است که در این راه از همه هستی خود مایه گذاشتند.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان ضمن تاکید بر فعالیت خبرگزاری‌ها در جهت اعتلای فرهنگ بسیج، پیشنهاد کرد که در همدان نسبت به تشکیل بسیج رسانه اقدام شود تا ارتباط بین این دو تشکیلات تنگاتنگ‌تر از قبل شود.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول