اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه درسپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش بسیج و رسانه در زنجان

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همایش بسیج و رسانه با حضور مسئولان استانی در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بسیج و رسانه در زنجان
حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همایش بسیج و رسانه 14 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: بسیج و اصحاب رسانه صبح روز چهارشنبه در محل سالن پیام مخابرات زنجان واقع در مجتمع ادارات و با حضور حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: انتظارات بسیج از رسانه‌ها و انتظارات رسانه‌ها از بسیج، راه‌های استفاده از ظرفیت رسانه برای تحقق فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه از محورهای این همایش است.
وی شیوه تبیین ماموریت‌های اقشار و رده‌های بسیج در جامعه، نقش بسیج در جهاد اقتصادی را از دیگر محورهای این همایش برشمرد و خاطرنشان کرد: خودباوری و جهاد علمی، اخلاق و معنویت، سازندگی و خدمت‌رسانی، جهان اسلام و انتظار از دیگر محورهای این همایش است.
معبودی ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و نقش متقابل رسانه‌ها را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه‌ای است که بوی طراوت یقین و حدیث عشق از آن استشمام می‌شود، افزود: بسیج بدنه فعال ملت است و عرض و طول بسیج، عرض و طول کشور است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  یادآور شد: حفاظت و حراست از اصل و دستاوردهای هویت انقلاب از وظایف بسیج محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه حفظ نظام جمهوری اسلامی نخستین مأموریت بسیج است، خاطرنشان کرد: هویت انقلاب در هویت دینی و اسلامی و هویت مردمی انقلاب است.
 معبودی تصریح کرد: سومین رسالت بسیج حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب نظیر روح استکبار ستیزی، روحیه مردم دوستی و ارزش‌های دیگری است که انقلاب برای ما به ارمغان آورده است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج و رسانه از نظر منافع ملی، همگرایی اجتماعی و فراگیری مشابهت‌های فراوانی با هم دارند که برگزاری این همایش‌ها می‌تواند در راستای همفکری این افراد کمک کند.
 انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول