اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی کاشان:

قلم خبرنگار سلاح مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از قلم خبرنگار به عنوان سلاح مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی نام برد.

قلم خبرنگار سلاح مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی نادعلی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی با ارتقای سطح آگاهی و دانش خود و با به روز کردن معلوماتشان، در مبارزه با تهاجمات فرهنگی و خنثی کردن دسیسه‌های دشمن به عنوان خواسته مقام معظم رهبری نقش مؤثری دارند.

به گفته وی خبرنگاران به عنوان رسولان اندیشه، تفکر و بصیرت و انتقال‌دهنده آن به جامعه به ویژه نسل جوان و محور توسعه جامعه به شمار می‌روند.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: خبرنگاران گرچه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان قلمداد می‌شوند، اما هیچگاه نقش و جایگاهشان آنگونه که شایسته است تعریف و تقدیر نشده و فعالان عرصه خبر در گمنامی و مظلومیت هستند.

این مسئول از خبرنگاری به عنوان شغل سخت و پراسترس یاد کرد و یادآور شد: با توجه به جایگاه و نوع این شغل نباید تقدیر و تجلیل از خبرنگاران تنها به یک روز خاص منحصر شود بلکه باید در طول سال به این قشر تأثیرگذار و پرتلاش توجه شود.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول