اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام:

خبرنگار وقایع را با قلم گویای خود در روح جامعه تزریق می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: خبرنگار وقایع را با قلم گویای خود در روح جامعه تزریق می‌کند.

خبرنگار وقایع را با قلم گویای خود در روح جامعه تزریق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی ناصر درویشی صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌های استان ایلام اظهار داشت: روز خبرنگار مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی در سال 77 به همراه هشت نفر از اعضای سرکنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است.

وی ادامه داد: به این مناسبت شورای فرهنگ و عمومی کشور روز 17 مرداد را روز خبرنگار نامگذاری کرده که جای تقدیر و تحسین دارد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در این راستا به نمایندگی از مجموعه نیروی انتظامی استان ایلام این روز را به جامعه رسانه و خبرنگاران تبریک می‌گویم.

درویشی تصریح کرد: خبرنگار زبان گویای جامعه تلقی می‌شود که موشکافانه اطلاعات را کسب کرده و پس از تجزیه و تحلیل در روح جامعه تزریق می‌کند.  

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: در عصر حاضر رسانه دارای تأثیر مهم و شگرفی بر افکار عمومی جامعه دارد.

وی ادامه داد: براین اساس و با عنایت به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان متولی امنیت و آرامش در کشور محسوب می‌شود، مطبوعات و رسانه‌های جمعی را بهترین پل ارتباطی بین پلیس و مردم می‌داند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: خوشبختانه در استان ایلام تعامل و ارتباط بسیار قوی بین مجموعه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اصحاب رسانه وجود دارد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول