اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

صداقت، خداترسی و امانت‌داری سه ویژگی یک خبرنگار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: خداترسی، صداقت و امانت‌داری سه ویژگی مهم و تاثیرگذار یک خبرنگار است.

صداقت، خداترسی و امانت‌داری سه ویژگی یک خبرنگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی شب گذشته در دیدار با رسانه‌های گروهی لرستان در بیت امام جمعه خرم آباد ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: هیچ کس نمی‌تواند منکر باشد که استان لرستان شاهد یک رویش رسانه‌ای انقلابی است زیرا امروز در استان لرستان نسلی آگاه و با بصیرت پرچم خبرنگاری را بر دوش گرفته و همانند هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان نظام ایفای نقش می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشت و یادآور شد: شهید صارمی انسانی مؤمن، شجاع و با شهامت بود که با بصیرت و جسارت کامل در برابر دو تفکر غلط ایستادگی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: شهید صارمی در مقابل تفکر تحجر و تملق در رسانه ایستادگی کرد زیرا تملق و تحجر دو آفت بزرگ برای دین در جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: خصوصیات شهید صارمی ایستادگی وی در برابر تحجر و صداقت ایشان در امر رسالت خطیر خبرنگاری بوده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاری در جامعه گفت: امروز اگر بخواهیم در جامعه سربلند و ثابت‌قدم باشیم، راه آن زمان‌شناسی است، بر این اساس هر خبرنگار باید طبق زمان پیش برود و هر روز رسالت جدیدی برعهده دارد.

وی با بیان اینکه خداوند به قلم قسم خورده افزود: نخستین موجود در آفرینش قلم بوده و قلم و بیان سمبل بصیرت آگاهی و اندیشه است و برای شما خبرنگاران قلم و بیانی که در دست دارید دو نعمت بزرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز اسلحه‌ای که دشمن از آن استفاده می‌کند، رسانه است،‌ تصریح کرد: دشمنان نظام در تمام نقشه‌های شوم خود علیه ایران اسلامی با شکست رو به رو شده‌اند و تنها با اخبار کذب به وسیله رسانه‌ها به دنبال ناآرامی، جوسازی و واقعیت‌سازی در ایران هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتقال فرهنگ و هویت علمی خودمان را باید به عنوان یک اصل فرهنگ‌سازی و برجسته‌سازی کنیم و باید برای همه ملت‌ها بیان شود که ملت ایران و به خصوص مردم لرستان در طول تاریخ هیچ وقت زیر بار ظلم و زور نرفته‌اند.

وی افزود: تقویت اعتماد عمومی، وحدت و انسجام در بین رسانه‌های کشور و لرستان باید ایجاد شود، زیرا دشمنان به دنبال ایجاد جو روانی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان نظام هستند.

میرعمادی بزرگ‌ترین خطر را سلب اعتماد عمومی و ایجاد تفرقه در میان مردم عنوان کرد و با بیان اینکه امروز وحدت و اتحاد نتیجه می‌دهد، یادآور شد: کسی که دلسوز استان باشد، به دنبال وحدت و انسجام است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: افزایش معرفت و بصیرت در میان مردم یک اصل است که خبرنگاران باید به آن پای‌بند باشند و یکی دیگر از کارهای خبرنگاران مطرح کردن قابلیت‌ها و ظرفیت‌‌های استان است و همین طور نقد منصفانه که زمینه پیشرفت و تعالی است.

در این مراسم توسط دفتر نمایندگی سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان از بیش از 100 خبرنگار تجلیل شد.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول