اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یاداشت/

خبرنگار منشوری از صداقت و امانت‌داری

خبرگزاری فارس: دنیای امروز خبرنگار را از مناظر و دیدگاه‌های مختلف تعریف کرده است اما تعریف خاصی را که می‌توان از خبرنگار بیان کرد این است، خبرنگار یعنی منشوری از صداقت و امانت‌داری.

خبرنگار منشوری از صداقت و امانت‌داری

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی است، 14 سال پیش در چنین روزی صارمی در راه اعتلای ایران اسلامی و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی جان را به جان آفرین تسلیم کرد و روزی ماندگار در تقویم قلب‌های مردمان آزادیخواه جهان به ویژه ملت سرافراز ایران اسلامی شد.

این روز هرگز فراموش نخواهد شد، این روز، روزی ماندگار در قلب‌های ملت ایران اسلامی بوده و قلب جوانان این مرز و بوم به یاد صارمی‌ها همواره می‌تپد. 

صارمی از جنس صداقت و پاکی بود که در این مسیر قرار گرفت و به ندای خداوند لبیک گفت و به خیل موحدان و مقربان درگاه الهی شتافت.

خبرنگاران باید ضمن تأسی از سیره طیبه شهدای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر صراط مستقیم و زیر علم ولایت حرکت کنند.

خبرنگار آیینه‌ای از جنس پاکی و اخلاص است که آنچه در جامعه روی می‌دهد به همان اندازه واقعی بیان و تشریح می‌کند تا احیانا خفتگان را بیدار کند.

البته شرط بیان و گفتن حقایق باید به اندازه همان حقیقت باشد نه یک ذره کمتر و نه یک ذره بیشتر، شرط موفقیت هم این است که باید صادق بود.

انتقاد ابزار مهمی در دستان پرتوان خبرنگاران است البته به فرموده مقام معظم رهبری نباید انتقادها به شیوه‌ای باشد که پازل دشمن را تکمیل کند اما باید انتقاد صورت پذیرد تا نواقص جامعه بر طرف شود.

امیدوارم جامعه اسلامی ما روز به روز در سایه‌سار ولایت در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرد و ماهم به عنوان قطره کوچکی از این دریای مواج و خروشان سهم خود را به خوبی در این عرصه ایفا کرده باشیم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول