اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان:

قلم خبرنگاران بهترین سرباز برای نظام و رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امروز قلم خبرنگاران در دفاع و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی بهترین نوع جانبازی و سربازی برای نظام و ولایت‌فقیه است.

قلم خبرنگاران بهترین سرباز برای نظام و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه دوشنبه در آیین گلباران قبور شهدا توسط خبرنگاران کرمانی اظهار داشت: صیانت از نظام جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین معروف است.

وی افزود: شهدای دوران دفاع مقدس، سربازان خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بودند و جان خود را برای آرمان‌های این نظام نثار کردند.

سعیدی تصریح کرد: امروز قلم خبرنگاران در دفاع و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی بهترین نوع جانبازی و سربازی برای نظام و ولایت‌فقیه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمان طلوع دارای مشکلات و چالش‌های بسیاری بود، ابراز داشت: مردان و زنان بااراده ایران اسلامی با تبعیت از رهبری و با وحدت و انسجام گام‌های محکمی را برای ثبات و استقلال کشور برداشتند.

این مسئول فرهنگی با تأکید بر اینکه روز به روز بر عزتمندی، شوکت و جایگاه ایران اسلامی در جهان افزوده می‌شود، افزود: امروز با بیداری، بصیرت و هوشمندی از دام دشمنان با عزتمندی عبور می‌کنیم.

سعیدی اذعان داشت: خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم صیانت از نظام جمهوری اسلامی باید با انتقاد سازنده مسئولان را آگاه کنند، اما اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای باشد که سیاه‌نمایی صورت نگیرد و نیمه پر و خالی لیوان را با هم ببینیم.

وی ابراز داشت: جامعه بیدار رسانه مأموریت خود را در نظام جمهوری اسلامی به خوبی ایفا می‌کند و به تهاجم نرم دشمن توجه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: در روز خبرنگار خبرهای خوشی از سوی رئیس جمهور و یا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خبرنگاران اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول