اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات لرستان:

خبرنگاران سربازان خط مقدم مبارزه با هجمه‌های دشمن هستند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات لرستان گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم مبارزه با هجمه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خبرنگاران سربازان خط مقدم مبارزه با هجمه‌های دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن مرادی شب گذشته در مراسم تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با گرامیداشت روز خبرنگار و شهدای عرصه خبر ضمن تقدیر از نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برای برگزاری این مراسم، گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با درایت بالا جایگاه خبرنگاران را احساس کرده که با این عمل به آنان بگوید، شما سربازان خط مقدم مبارزه با دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم هستید.

وی اضافه کرد: ما خبرنگاران باید همان‌گونه که در قرآن مجید و کلام مولا علی (ع) به اهمیت قلم اشاره شده، خارج از هر گونه خط و گروهی در مسیر آرمان‌های امام راحل و شهدا گام برداریم و با تیزبینی و موقعیت‌شناسی و صداقت هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت را بیان کنیم.

رئیس خانه مطبوعات لرستان افزود: در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی و هزاران توطئه و تشنج در طول این 33 سال گذشته از انقلاب نتوانسته‌اند، ضربه‌ای نظامی به این کشور وارد نمایند، حال با هزاران رسانه تصویری و غیر تصویری وارد جنگ رسانه‌ای شده‌اند که شما خبرنگاران سربازان مقدم این جبهه هستید و باید با هوشمندی، درایت و بیداری کامل در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنید.

وی یادآور شد: خبرنگاران باید از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خواست امام راحل و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری دفاع کنند.

مرادی با تاکید بر ارزش و جایگاه خبرنگار و قلم اظهار داشت: زمانی این ارزش نمایان می‌شود که صادقانه و فارغ از همه ارزش‌های مادی و گروهی با بیان مشکلات مردم در جهت رفع آنها بکوشیم.

رئیس خانه مطبوعات لرستان خطاب به خبرنگاران گفت: بدانید به فضل الهی انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی و بیداری روحانیت آگاه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌ها بر دشمنان پیروز می‌شود.

در ادامه توسط نماینده ولی‌فقیه در لرستان از خبرنگاران لرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول