اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قدس:

خبرنگاران با قلم خود در مسیر اعتلای جامعه و کشور گام بردارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس گفت: خبرنگاران با قلم خود در مسیر اعتلای جامعه و کشور گام بردارند.

خبرنگاران با قلم خود در مسیر اعتلای جامعه و کشور گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی بعد از ظهر امروز در ستاد گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: خبرنگاران چشم بیدار جامعه و آینه تمام نمای مسئولان هستند.

وی افزود: خبرنگاران پرافتخار نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا امروز و از جمله در هشت سال دفاع مقدس با تمسک به ارزش‌های انقلاب و حرکت در مسیر رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) همواره نقش‌آفرین بوده و برای انقلاب اسلامی، پیروزی و سربلندی هدیه آوردند.

فرماندار قدس عنوان کرد: 17 مرداد روز خبرنگار، روز انسان‌های صادق و مخلص و مجاهدان بی‌منت و سخت کوشان با همت و تداعی گران رشادت، تیزبینی، بی‌باکی و شهامت و شهادت‌طلبی در راه تعالی میهن اسلامی و روزی است که شکوفایی و درخشش قلم در پرتو خبرنگار ایرانی نمود پیدا می‌کند.

جهانبخشی در ادامه به رسالت خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران چشم بیدار و آینه تمام نمای مسؤلان هستند.

وی افزود: خبرنگاران رسالت بزرگی را بر عهده دارند و نقش آنها در جامعه غیرقابل انکار است.

فرماندار قدس اذعان داشت: وظیفه خبرنگاران این است تا با اطلاع‌رسانی صحیح مشکلات موجود در جامعه مسئولان را در شناسایی مسائل و مشکلات موجود و رفع بهتر و سریع‌تر آن یاری کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه برعهده دارند،‌ افزود: آنها با رسالت بزرگ و خطیری که دارند زمینه رشد و توسعه کشور را با فعالیت‌های رسانه‌ای خود انجام می‌دهند.

جهانبخشی همچنین افزود: خبرنگاران یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند که نقش آنها در توسعه جامعه پنهان است و علی رغم همه مشکلات کاری و تنگناها بازهم وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

فرماندار قدس بیان کرد: خبرنگاران با انعکاس به موقع اخبار و عملکرد دولتمردان و نظام اسلامی نقش مهمی را در اقتدار جمهوری اسلامی در سطح جهان به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول