اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لاهیجان:

خبرنگاران به اصل مدیریت شهری توجه کنند

خبرگزاری فارس: شهردار لاهیجان گفت: خبرنگاران باید به اصل مدیریت شهری توجه داشته باشند تا تمام مردم در جریان امور قرار گیرند.

خبرنگاران به اصل مدیریت شهری توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، رضا کهالی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه شهرداری این شهرستان با تبریک روز خبرنگار، این روز را مبارک دانست.

وی برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران را با هدف قدردانی از قلم‌ به‌ دستان عرصه رسانه ذکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در آینده از خبرنگاران با برگزاری مراسم بزرگ‌تری در سطح شهرستان تجلیل به عمل آوریم.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه توجه به مدیریت شهری باید مدنظر خبرنگاران قرار گیرد، تصریح کرد: خبرنگاران به اصل مدیریت شهری توجه داشته باشند تا تمام مردم در جریان امور قرار گیرند.

وی رسالت خبرنگاران را در انعکاس اخبار درست و به موقع دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران اطلاعات واقعی را به مردم ارائه دهند.

در این مراسم از تعدادی خبرنگاران حوزه شهرداری و شورای شهر لاهیجان در رستوران مهتاب این شهر با لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول