اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر لاهیجان:

نقد منصفانه خبرنگاران غبار بدبینی در جامعه را پاک می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: نقد منصفانه و نگاه عادلانه خبرنگاران نسبت به وقایع و مسایل موجب زدودن غبار بدبینی در جامعه می‌شود.

نقد منصفانه خبرنگاران غبار بدبینی در جامعه را پاک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، جواد نجارتمیزکار شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه شورای اسلامی این شهر با تبریک روز خبرنگار یکی از عوامل اصلی موفقیت خبرنگاران را بی‌طرف بودن و خود را مصون نگهداشتن از جریان‌های جاری و رنگ نگرفتن در مسایل سیاسی دانست.

وی امانت‌داری در کسب اخبار را یکی از رسالت‌های خبرنگاران ذکر کرد و گفت: خبرنگاران باید در کسب اخبار درست و امانت‌داری نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا در بین جوامع فرامین و مورد اعتماد پذیرفته شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان، تحلیل درست و درک صحیح اخبار را یکی دیگر از ویژگی‌های خبرنگار موفق بیان کرد و افزود: خبرنگاری که خود از مسایل مطروحه تحلیل درست نداشته باشد و تنها به شنیدن اخبار و درج مطالب بسنده کند به طور یقین مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی نقد منصفانه و نگاه عادلانه خبرنگاران نسبت به وقایع و مسایل را موجب زدودن غبار بدبینی در جامعه نامید و تصریح کرد: نقدی که در آن انصاف وجود داشته باشد به طور یقین کام طرف نقد شونده شیرین می‌شود.

نجارتمیزکار دوری از حاشیه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و تمایلات شخصی و توجه به خواسته‌های بر حق مردم در نظام اسلامی را از وظایف خطیر خبرنگاران بیان کرد و یادآور شد: با این نگاه توجه مسئولان و خدمتگزاران مردم نسبت به خبرنگاران بیشتر می‌شود و از آنها به عنوان چراغ راه استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالان خبری نیاز به رسیدگی و توجه دارند، اذعان کرد: مسئولان نیز باید کمک کنند تا به منظور حفاظت و مصون ماندن این شغل خطیر از گزند انحرافات مختلف، خواسته‌های اولیه فعالان این حرفه تامین شود تا آنها نیز با امنیت و آرامش بیشتر به وظایف خود عمل کنند.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران حوزه شورای اسلامی شهر لاهیجان در رستوران مهتاب این شهر تجلیل شدند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول