اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان رباط کریم:

نقش خبرنگاران انقلابی در خنثی‌سازی فتنه 88 قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: در طول دوران فتنه 88 بیشترین نقش در جهت آگاه‌سازی مردم و خنثی‌ کردن این فتنه را خبرنگاران و رسانه‌های انقلابی داشتند.

نقش خبرنگاران انقلابی در خنثی‌سازی فتنه 88 قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و بدخواهان ملت ایران و اسلام توطئه‌های بسیاری علیه کشورمان به راه انداختند.

وی تصریح کرد: در این مدت اقشار مختلف مردمی در کنار مسئولان در برابر توطئه‌ها مقاومت کرده و همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، از توطئه‌ها و تحریم‌ها فرصتی برای پیشرفت کشورمان فراهم کردیم.

خطیب جمعه شهرستان کرج ادامه داد: در این مدت گروهی که بیشترین ایستادگی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های ضد انقلاب و دشمنان خارجی داشت، رسانه‌ها بودند.

محمدی‌نژاد افزود: خبرنگاران و رسانه‌های متعهد و انقلابی تلاش بسیاری برای مقابله با بدخواهی‌ها و کینه‌ورزی‌های دشمنان داشتند و توانستند به خوبی از آرمان‌ها و اصول انقلاب دفاع کنند.

وی با یادآوری فتنه‌های پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در آن دوران کشورهای زورگوی غربی با اجیر کردن فریب‌خوردگان داخلی برای براندازی انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و به صراحت گفتند که می‌خواهیم جمهوری اسلامی نباشد.

امام جمعه شهرستان رباط کریم تاکید کرد: در این دوره نیاز بود که مردم به طور کامل از وقایع مطلع باشند و با بصیرت و آگاهی در برابر فتنه‌ها مقاومت کنند.

محمدی‌نژاد افزود: اگر نبود تلاش خبرنگاران متعهد، انقلابی و ولایی کشورمان به طور قطع در مهار و خنثی‌سازی فتنه‌ها مشکلات زیادی پیدا می‌کردیم.

وی در پایان با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه‌های کشورمان عملکرد مثبت دارند، گفت: البته در برخی موارد مشاهده می‌شود که اشکالاتی در کار هست، اما در مجموع روند حرکت رسانه‌ها در راستای تحقق منافع نظام، مردم و انقلاب است و از این بابت باید از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول