اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران:

روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام تسریع شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کامیاران بر اولویت فعالیت و هزینه‌کرد پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و گفت: در صورت نبود اعتبار، اعتبار جدیدی برای پروژه‌های جدید اختصاص می‌یابد.

روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کامیاران، به اهمیت تحقیق و مطالعه در پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: تسریع در روند اجرایی و عملیاتی شدن پروژه‌ها مستلزم تحقیق و مطالعات کافی است و بدون کار مطالعاتی اقدام مفید صورت نخواهد گرفت.

روحانی با تقدیر از عملکرد بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌ها خاطرنشان کرد: حرکت بسیجی و جهادی بسیج سازندگی موجب اجرای پروژه‌های بسیاری در زمان کم و با هزینه پایین و کیفیت بالا شده است.

فرماندار کامیاران با توجه به پیشرفت 40 درصدی مسکن مهر تامین تعهدات اعتباری مورد نیاز زیر ساخت‌های این بخش را یکی از اولویت‌ها عنوان کرد.

روحانی هم چنین اعلام کرد: اعتبارات مورد نیاز احداث اداره پزشکی قانونی و حوزه علمیه امام شافعی(رض) و دیگر بخش‌ها تامین خواهد شد.

وی مدت زمان اجرای طرح‌های هادی را حداکثر دو سال عنوان کرد و گفت: با نظارت مستمر انتظار می‌رود بدون مشکل خاصی پروژه‌های عمرانی در زمان مقرر به سرانجام برسند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول